افزایش حدود ۸۰ درصدی صدور پروانه های ساختمانی در تبریز

به گزارش ساقی آذربایجان، یعقوب هوشیار در آئین بهره برداری از پروژه‌های شهرداری تبریز که به مناسبت هفته دولت و با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری انجام یافت با تاکید بر اینکه تلاش ما این است تبریز را به جایگاه و عظمت واقعی خود برسانیم، اظهار کرد: تلاش داریم گره‌های مردم را باز کرده و در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آثار تلاش شهرداری مشهود باشد.

او با تبریک هفته دولت تصریح کرد: امروز مایه افتخار است که در کنار دولت جهادی و انقلابی به طور شبانه‌روز برای آبادانی شهر تلاش می‌کنیم و امیدواریم شرمنده مردم نشویم. در این بین استاندار آذربایجان شرقی نیز هیچ گاه همراهی خود را از شهرداری دریغ نکرده و همواره کمک‌حال شهرداری بوده است.

هوشیار افزود: اولین نکته‌ای که شهرداری تبریز برای خود تکلیف می‌داند، ایجاد گره و رابطه معنادار با مردم بوده تا از انرژی معناداری که می‌تواند مردم را به عرصه بکشاند استفاده کرده و به نفع شهر استفاده کنیم. تلاش داریم از این انرژی استفاده کرده و پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کارکردهای اجتماعی شهرداری، گفت: قول می‌دهیم به صورت هوشمند در این حوزه ورود کرده و در این مسیر از همراهی شورا نیز بهره مند خواهیم شد.

او از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری طی مهرماه امسال در تبریز خبر داد و افزود: در اردیبهشت سال آتی نیز همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در تبریز برگزار می‌شود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: رونمایی از سامانه شفافیت و بارگذاری تمام حوزه‌ها در این سامانه و آگاهی و اطلاع مردم از تمام امور و آمار، برنامه‌ای است که از روز اول آغاز کرده‌ایم و به زودی به اتمام می‌رسد.

آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، و رفاهی شهرداری تبریز با یک‌هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت در مجموعه تاریخی و فرهنگی مقبره الشعرا برگزار شد.

About Author