البرز کوچکترین استان کشور

استاندار البرز گفت: البرز تراکم بالای جمعیت دارد و به لحاظ مساحت نیز جزو کوچک‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.
به گزارش ساقی آذربایجان عزیزالله شهبازی طی دیداری با نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس پیرامون موضوعات مختلف استان گفتگو کرد.
وی در این دیدار که در دفتر کار خود با عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، داشت، افزود: همواره این همراهی‌ها و تعاملات در جهت رشد و توسعه استان با نمایندگان محترم قوه مقننه در استان داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه اتحاد و انسجام بین مسئولان قوا در البرز نیروی محرکه توسعه است، ادامه داد: جای خرسندی دارد که دکتر عباسی در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مسئولیت مهمی دارند و از طرفی نیز به موضوعات مختلف استان در این حوزه اشراف کامل دارند.
شهبازی گفت: البرز تراکم بالای جمعیت دارد و به لحاظ مساحت نیز جزو کوچک‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود ولی در تولید صیفی‌جات، سبزی‌جات، محصولات باغی و زراعی رتبه‌های برتر کشور را از آن خود کرده است.
وی افزود: بر این اساس نیازمند توجه ویژه‌ای در حوزه حمایت از کشاورزان و باغداران است.
همچنین در این دیدار در خصوص موضوعات اجتماعی، تنظیم بازار اهتمام جدی در این حوزه، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در رابطه با آبرسانی به روستاها و تقویت بسترهای بهداشت و درمان استان بحث و تبادل نظر شد.

About Author