الو سلام برادرم را با چاقو کشتم!

پسر جوان به هواخواهی از مادرش، برادرش را با ضربات چاقو کشت. «سلام؛ برادرم رو با ضربه چاقو کشتم.» پسر‌جوان با پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و این خبر را داد و اپراتور پلیس با گرفتن آدرس محل جنایت، تیم جنایی را راهی محل درگیری مرگبار در محله کیانمهر کرج کرد. ماموران و بازپرس ویژه قتل پس از ورود به خانه با جسد پسرجوانی روبه‌رو شدند که با ضربه‌چاقو به قتل رسیده بود.
برادرکشی در هواخواهی از مادر
پسر ۲۲ساله‌ای که در محل حضور داشت به قتل برادرش اعتراف کرد و مدعی شد در هواخواهی از مادرش مرتکب قتل شده است. با اعتراف پسرجوان و بررسی صحنه قتل، جسد با دستور قضایی به پزشکی‌قانونی منتقل شد.
متهم در جریان بازجویی‌ها در اداره‌آگاهی درباره انگیزه جنایت گفت: «برادرم چهار سال از من بزرگتر بود و بیماری روحی و روانی داشت. او را در بیمارستان بستری کردیم، اما فایده‌ای نداشت.
به‌دلیل بیماری‌اش نمی‌توانست کار کند و همیشه در خانه بود. چندبار با من و مادرم درگیر شده بود. من در یک رستوران کار می‌کنم و روز حادثه هنوز سرکار نرفته بودم که برادرم با مادرم درگیر شد و من در دفاع از مادرم با ضربه چاقو برادرم را کشتم.»
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس‌پلیس آگاهی استان‌البرز دراین‌باره گفت: «این درگیری ۱۲دی رخ داد و متهم در صحنه قتل بازداشت شد. او مدعی است در هواخواهی از مادرش مرتکب قتل‌شده و اولیای‌دم هم شکایتی علیه او مطرح نکرده‌اند.»

About Author