انهدام باند جعل پاسپورت در اشتهارد

فرمانده انتظامی اشتهارد از شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل پاسپورت در این شهرستان خبر داد.
علی عزیزی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر جعل پاسپورت و تمدید اقامت اتباع خارجه در شهرستان اشتهارد رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه پس از بررسی‌ها مشخص شد فردی از اتباع ساکن در شهرستان اشتهارد در قبال دریافت مبلغ ۵۰ میلیون ریال از شهروندان اقدام به معرفی افراد فاقد مدارک به شخصی برای دریافت مدارک جعلی می‌کند.
فرمانده انتظامی اشتهارد بیان کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی، مأموران دریک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد جاعل در محل سکونت وی می‌شوند که در بررسی‌های بیش‌تر، تعداد دو جلد پاسپورت جعلی در این خصوص کشف شد.
وی تصریح کرد: مأموران با استفاده از سر نخ‌های به دست آمده در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری نفر دوم این باند می‌کنند که متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمی شد اما پس از مواجه شدن با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: با همدستی یک نفر از افراد سابقه دار اقدام به جعل مدارک کرده است.
عزیزی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی همدستان وی شناسایی و دستگیر و با تکمیل تحقیقات، پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.
وی متذکر شد: به همه شهروندان توصیه می‌کنیم برای انجام کارهای خود از مراحل قانونی استفاده کرده و به هیچ وجه به افراد غیرمجاز مراجعه نکنید و در صورت اطلاع از این گونه اقدامات، موضوع را بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارید.

About Author