ایرج نوذری بار دیگر پلیس شد

روابط عمومی رادیو نمایش در توضیح این نمایش آورده است: «مجموعه نمایشی-پلیسی “ارادتمند آقای خاص” در یک ژانر جدید و با همکاری مشترک رادیو نمایش و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در محل ساختمان ارگ رادیو رونمایی شد.
این نمایش که برای نخستین بار در ژانر تازه طراحی شده “رادیو پلاس” به تولید رسیده، تلفیقی از مدیوم های مختلف رسانه ای و تلاشی برای دستیابی به ساختارهای نوین رسانه ای خلاق صداپایه به شمار می رود. همچنین تجربه گرایی و طراحی و تولید ساختارهای نوین جز سیاست های دور جدید رادیو نمایش و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو است.
در رونمایی از مجموعه رادیویی “ارادتمند آقای خاص” به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی، محسن سوهانی، مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش و ایرج نوذری، بازیگر سینما و تلویزیون به نمایندگی از مدیران و هنرمندان مجموعه نمایشی ـ پلیسی “ارادتمند آقای خاص” حضور داشتند.
مجموعه نمایشی “ارادتمند آقای خاص” درباره مردی به نام آقای خاص است که پلیس افتخاری است و در هر قسمت با مشکلی مواجه می شود که یا به خودش مربوط است یا یکی از آشنایان و دوستان که باعث می شود نیروی انتظامی درگیر ماجرا شود.
بنابراین گزارش، مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش در رونمایی این نمایش با اشاره به این موضوع که در عصری به سر می بریم که رسانه ها به تقاطع رسیده اند، بر این نکته که می بایست در این راستا هم افزایی و ساختارها و قالب های نوین رسانه ای تعریف شود تأکید کرد.
سوهانی گفت: این دغدغه باعث شد یک ژانر جدید به نام “رادیو پلاس” طراحی کنیم و این اثر یعنی آقای خاص، یک گام موثر در دستیابی به رسانه صداپایه خلاق محسوب می شود.
همچنین علاوه بر مجموعه “ارادتمند آقای خاص” مجموعه رادیویی دیگری با عنوان “کلانتری ۵/۱۰۷” نیز با همکاری نیروی انتظامی در رادیو نمایش تولید شده است که پخش آن در شبکه رادیویی نمایش آغاز شده و تا پایان هفته نیروی انتظامی ادامه دارد.

About Author