بنیاد مسکن زنجان بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت دارد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در زمان حاضر این بنیاد یکهزار و ۶۵ واحد مسکونی در دست اجرا و ساخت دارد و ۶۶۳ واحد نیز در دست تهیه نقشه است.
رضا خواجه ای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پروژه های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۹۶ واحدی فاز یک هیدج، ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج، ۸۰ واحدی فاز ۳ هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۲۰۰ واحدی آببر، ۱۲۶ واحدی خرمدره از جمله پروژه هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.
وی با اشاره به ساخت پروژه ۸۵۰ واحدی طرح جهش تولید مسکن در شهر قیدار با همکاری اداره راه و شهرسازی استان گفت: این پروژه در زیربنایی بالغ بر ۱۲۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان در راستای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه ساخته خواهد شد.
خواجه ای به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان درساخت و ساز واحدهای مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای تولید و تامین مسکن استان زنجان گام های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه شده است که امیدواریم تداوم یابد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خاطر نشان کرد: تلاش این مجموعه بر این است که پروژه‌ای از برنامه زمان‌بندی خود عقب نماند و واحدهای در حال احداث با بهترین کیفیت در زمان مقرر به متقاضیان تحویل شود.
خواجه ای همچنین با اشاره به اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی با کارمزد ۵ درصد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر نیز یادآورشد: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعتبار امسال در این استان به تعداد ۲ هزارو ۹۲۵ واحد ابلاغ شده که از این تعداد ۲ هزار و ۴۹۶ واحد معرفی به بانک و تعداد یکهزار و ۶۸۶ فقره، معادل ۵۸ درصد انعقاد قرارداد شده است.

 

About Author