بهره برداری از زمین های چمن مصنوعی در زنجان نیازمند اعتبار است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۲۴ زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان زنجان در حال اجرا است، گفت: با تخصیص اعتبار این تعداد چمن مصنوعی به بهره برداری می‌رسد.
علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر از افتتاح و بهره برداری چهار زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان زنجان طی هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان به توسعه ورزش در روستاها تاکید جدی دارد.
وی اظهار کرد: مرکز استعدادیابی خوبی هیئت روستایی و عشایری در روستاها فعالیت خوبی دارد و استعداد یابی لازم را انجام می‌دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۲۴ زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان زنجان در حال اجرا است، گفت: با تخصیص اعتبار این تعداد چمن مصنوعی به بهره برداری می‌رسد و این تعداد بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
خلیلی با بیان اینکه امروز باید شرایطی را فراهم کنیم که همه آحاد جامعه بتوانند از امکانات ورزشی برخوردار شوند، ابراز داشت: مناطق روستایی نیز همانند جوامع شهری باید از امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های ورزشی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه توجه به ورزش روستایی از دو بعد همگانی و قهرمانی حائز اهمیت است، افزود: وجود فضاهای ورزش روستایی برای ترویج امر ورزش بسیار مهم است چرا که توسعه ورزش همگانی در روستاها، باعث می‌شود تا انگیزه ورزش کردن در بین روستاییان بیشتر شود.

About Author