بهره برداری از فاز نخست پارک ساحلی کرج خرداد ۱۴۰۱

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با عنوان اینکه پروژه پاکرود با معماری فاخر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، گفت: فاز نخست این پروژه با اعتبار دو میلیارد تومان تا خرداد ۱۴۰۱ آماده بهره برداری خواهد بود.
به گزارش ساقی آذربایجان، حمیدرضا عبدالله پور با عنوان اینکه پروژه زیست محیطی پارکرود در حاشیه رودخانه کرج با معماری فاخر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این پروژه‌ای خواهد بود که به صورت چند بعدی و با محوریت انسانی تعریف می‌شود لذا نمی‌توان بدون کار کارشناسی اجرا شود.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: فاز نخست پروژه پاکرود با اعتبار دو میلیارد تومان تا سوم خرداد سال آینده در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
عبدالله پور افزود: برای این پروژه به زودی مسابقه معماری در سطح ملی برگزار خواهد شد که در آن به شاخصه‌هایی همچون مسیر پیاده‌روی، دوچرخه سواری، محل اسکان، گردشگری، تفریحی، تجاری و… در کنار برخی المان‌های باهویت، ایجاد پلی زیبا برای تردد در دو سمت رودخانه طراحی و اجرا می‌شود.
وی گفت: در همه جای کشور برای پروژهایی حتی در مقیاس های بسیار کوچک که ماهیت تفریحی، گردشگری دارد، از ظرفیت معماران و شهرسازان برجسته استفاده می‌شود و قطعا نمی‌توان برای ‌پروژه ای کلان که هزاران متر در دو طرف رودخانه کرج ظرفیت ایجاد می کند، به‌سادگی عبور کرد.
عبدالله پور اضافه کرد: با تاکید اعضای شورای شهر و شهردار کرج، طراحی این پروژه به صورت جامع دیده می‌شود، ولی برای بهره‌مندی تمام مردم از این ظرفیتِ درون شهری، فازهای اجرایی آن به صورت زمانبندی کوتاه مدت و بلند مدت به بهره‌برداری خواهد رسید.

About Author