به دلیل مشکلات مالی قادر به شرکت در مسابقات لیگ برتر والیبال نیستیم

سرپرست هیئت والیبال استان البرز از نبود حامی مالی جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر کشور انتقاد کرد.
سعید نوری در گفت و گو با ایسنا گفت: هیئت والیبال استان البرز به دلیل نداشتن اسپانسر و حامی مالی نمی‌تواند در مسابقات لیگ دسته یک و لیگ برتر والیبال کشور شرکت کند.
نوری افزود: با توجه به حضور تعداد زیادی از والیبالیست‌های البرزی در تیم‌های لیگ برتری والیبال کشور و مربیان بنام این استان، انتظار می‌رود استان البرز نماینده شایسته‌ای در مسابقات لیگ والیبال کشوری داشته باشد.
وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل هزینه‌های بالای مسابقات لیگ برتر و اعزام به مسابقات، هیئت والیبال این استان قادر به تامین این هزینه‌ها نیست و هیچ اسپانسری جهت حمایت از والیبالیست‌های البرز اعلام آمادگی نکرده است.
سرپرست هیئت والیبال استان البرز اظهار کرد: با توجه به وجود چندین شهرک صنعتی بزرگ در استان البرز و شرکت‌های به نام صنعتی انتظاری می‌رود این شرکت‌ها حامی ورزشکاران شوند تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از استان البرز باشیم.
وی خاطرنشان کرد: اولین زمین والیبال ساحلی استان البرز به زودی در خانه والیبال احداث خواهد شد تا بتوانیم علاقه مندان به این رشته را شناسایی و آموزش‌های لازم را ارائه دهیم.
به‌ گزارش ایسنا تعداد ۵٠ باشگاه و تیم والیبال در استان البرز فعال هستند.

About Author