به دنبال انتقال زندان‌ های البرز هستیم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با اشاره به استقرار زندان‌های بزرگ در استان، افزود: این زندان‌ها در گذشته‌های دور ایجاد شده‌اند و به مرور با گسترش شهرنشینی به بافت شهری اضافه شده‌اند و درصدد هستیم در راستای انتقال این زندان‌ها اقدام کنیم که البته این امر به زمان منطقی نیاز دارد.
به گزارش ساقی آذربایجان ، مجتبی عبداللهی در دیدار با گروه‌های جهادی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در خصوص مدیریت جهادی تحقیقات و پژوهش‌های گسترده‌ای داشته‌ام و بر تحقق این امر تاکید دارم، افزود: فعالیت های گروه های جهادی در استان قابل ستایش و تقدیر است و تاثیر بسزایی در حل مشکلات و مسائل داشته است.
وی ادامه داد: می توانیم مشکلات و موانع کشور را با مدیریت جهادی و فعالیت های جهادی حل کنیم و باید این موضوع در استان البرز با اهتمام ویژه و به همت جهادی های استان دنبال شود.
عبداللهی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و سرفرازی در دوران دفاع مقدس مرهون دیدگاه و مدیریت جهادی، ایثار و جانفشانی بود.
وی افزود: اکنون نیز به این روحیه نیاز داریم تا کشور را در ابعاد مختلف به رشد و تعالی برسانیم و خدا را شاکریم که در استان البرز هزار و ۳۵۲ گروه جهادی فعال هستند.
استاندار البرز گفت: اولین موضوعی که باید به جد در آن اهتمام و توجه داشته باشیم ایجاد وحدت و انسجام است چراکه در سایه همدلی و وفاق می توانیم دستاوردهای بزرگی را رقم بزنیم.
وی افزود: البرز طبق بیانات مقام معظم رهبری، ایران کوچک لقب گرفته که باید از این رویکرد در راستای ایجاد همگرایی و وحدت بین اقوام برای پیشرفت و آبادانی و توسعه همه جانبه استان بهره برداری کنیم.
عبداللهی گفت: البرز، ظرفیت ها و فرصت های فراوانی دارد که با شکوفایی آنها، تهدیدها خنثی می شود و برای این منظور باید تلاش شبانه روزی و جدیت ویژه ای داشته باشیم.
وی با اشاره به استقرار زندان‌های بزرگ در استان، افزود: این زندان‌ها در گذشته‌های دور ایجاد شده‌اند و به مرور با گسترش شهرنشینی به بافت شهری اضافه شده‌اند و درصدد هستیم در راستای انتقال این زندان‌ها اقدام کنیم که البته این امر به زمان منطقی نیاز دارد.
استاندار البرز گفت: منشا بسیاری از مشکلات و موانع، مشکلات اقتصادی است و اکنون کشور در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه و موانع جدی در این بخش مواجه است که دولت سیزدهم با نگاه ویژه به دنبال حل این موضوعات است.
وی افزود: باید به دنبال تحقق کارهای بزرگی در استان باشیم و گروه‌های جهادی باید به هم افزایی و هماهنگی برسند تا اقدامات کوچک را به پروژه های بزرگ تبدیل کنیم.
عبداللهی گفت: اگر گروه های جهادی یک پایگاه و مرکز مدیریت داشته باشند، می توانند ارتباط بیشتری داشته باشند و بر روی اهداف کلان متمرکز شوند.
وی افزود: این آمادگی را دارم که یک مشاور از گروه های جهادی استان داشته باشم و این ارتباط بیشتر تقویت شود.
استاندار البرز گفت: محور تمامی امور، گروه های جهادی هستند که می توانند با اراده خود موتور محرک توسعه استان شوند.
وی افزود: قرارگاه اجتماعی استان به فعالیت های گروه های جهادی نیاز دارد چراکه شناسایی افراد و محله های آسیب پذیر باید به دقت صورت گیرد.
عبداللهی گفت: می توانیم دست در دست هم دهیم و با روحیه جهادی و انقلابی و ایثار و در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام کنیم.
وی افزود: هدف والای ما خدمت به مردم بعنوان صاحبان اصلی انقلاب است و می توانیم با این رویکرد، برای کسب رضایتمندی مردم توفیق یابیم.
استاندار البرز با بیان اینکه باید بسترهای امید، نشاط و شادمانی را در استان مهیا کنیم،گفت: گروه های جهادی می توانند راهکار ارائه دهند و نقاط ضعف را شناسایی و به مدیران و تصمیم سازان اعلام کنند.

About Author