به دنبال تهیه مسکن ارزان برای نوجوانان البرز هستیم

رئیس مجمع تشکل‌های جوانان استان البرز از ثبت حقوقی اولین تعاونی مسکن جوانان کشور در البرز خبر داد و گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده بین مجمع تشکل‌های جوانان استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، تعاونی مسکن جوانان ثبت حقوقی شد.
به گزارش ساقی آذربایجان رئیس مجمع تشکل‌های جوانان البرز محسن انصاری در گفت و گو با ایسنا افزود: ابتدا قرار بود این تعاونی با تعداد نفرات بین ۲۰ تا۳۰ نفر ثبت شود ولی بر مبنای تعداد بالای جوانان استان البرز فراخوان عمومی داده شد و بیش از ۱۷۶ جوان ثبت نام کردند؛ بنابراین تعاونی با ۱۷۶ نفر ثبت حقوقی شد و شناسه دریافت کرد.
وی ادامه داد: این اولین بار در سطح کشور است که تعاونی مسکن جوانان به ثبت حقوقی می‌رسد و درچند روز آینده دفتر تعاونی هم به صورت رسمی افتتاح و وارد فاز تهیه مسکن ارزان برای جوانان خواهیم شد.
به گفته رئیس مجمع تشکل‌های جوانان البرز محسن انصاری از تاریخی که اعلام خواهد شد، در مرحله اول ۱۰۰ نفر و در مرحله دوم دو دسته ۲۵۰ نفری به تعاونی اضافه می‌شوند.
رئیس مجمع تشکل‌های جوانان البرز گفت: تمام تلاش تعاونی مسکن جوانان این است که از ظرفیت دستگاه‌های استان از جمله اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استفاده و مسکن ارزان برای جوانان تهیه کند که کارهایی هم انجام شده و جلساتی نیز با مشاوران وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد.

About Author