تامین رضایت مردم کار اصلی استاندار جدید البرز

وزیر کشور با اشاره به معارفه استاندار جدید البرز عنوان کرد که تامین رضایت مردم به طور طبع کار اصلی استاندار جدید این استان است.
به گزارش ساقی آذربایجان احمد وحیدی در حاشیه آیین تودیع و معارفه استانداران جدید البرز در جمع خبرنگاران افزود: مجتبی عبداللهی استاندار جدید البرز یک فرد جهادی، پرکار و با پیشینه ارزشمندی در حوزه های مختلف سازندگی، فرهنگی و اجتماعی بوده و کارهای بزرگی را نیز در تهران به سرانجام رسانده است.
وی با بیان اینکه استاندار جدید البرز در بسیاری از پروژه های مهم نقش تعیین کننده ای داشته اند اظهار داشت: مجموعه صفات شخصی و تجربیات ایشان وزارت کشور را به این نتیجه رساند که وی را به عنوان استانداری البرز معرفی که با استقبال مواجه و با رای قاطع هیات دولت استاندار شد.
وحیدی ادامه داد: به طور طبع تمام تجربیات ارزشمندشان در کنار روحیه جهادی که دارند امروز بایستی در اختیار مردم استان البرز قرار بگیرد.
وزیر کشور با بیان اینکه و کاستی های این استان در حوزه های مختلف باید رفع شود تصریح کرد: تامین رضایت مردم کار اصلی استاندار جدید ما است.
مجتبی عبداللهی به عنوان هفتمین استاندار البرز در جلسه هیات دولت روز ۱۶ آبان ماه رای اعتماد را برای سکانداری استان البرز گرفت تا با استفاده از ظرفیت های بالقوه این استان در مسیر آبادانی و توسعه کشور پیش رود.
عبداللهی به عنوان هفتمین استاندار البرز متولد ۱۳۴۵ است و سوابقی همچون مدیرکلی اداره اوقاف استان تهران، شهرداری مناطق ۲۰ و هفت تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

About Author