تعیین ۲ سرپرست برای آموزش و پرورش استان در طول یک سال، تاسف بار است

امام جمعه تبریز گفت: تعیین ۲ سرپرست برای اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در طول یک سال، تاسف بار و تامل برانگیز است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) با انتقاد از بی ثباتی و نابسامانی در وزارت بزرگ آموزش و پرورش گفت: دولت باید تکلیف این مجموعه را در سریع ترین زمان مشخص کند و تداوم این وضعیت مشکلات کنونی را چند برابر می کند.

وی افزود: هم اکنون وزارت آموزش و پرورش از بی‌ثباتی مدیریتی رنج می‌برد و این امر در تمام استان ها به خصوص آذربایجان شرقی نمود بیشتری دارد.

خطیب جمعه تبریز اضافه کرد: تعیین ۲ سرپرست برای اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در طول یک سال، تاسف بار و تامل برانگیز است.

وی به توصیه های رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با معلمان و فرهنگیان اشاره کرده و گفت: این فرمایشات در حقیقت منشور مهم درباره آموزش و پرورش به حساب می آید.

خیال خام صهیونیست ها برای تجزیه ایران

امام جمعه تبریز به تلاش رژیم صهیونیستی برای تجزیه ایران واکنش نشان داده و گفت: خیال خام صهیونیست‌ها برای ایران خواب پریشانی است که هرگز تعبیر نمی‌شود.

حجت الاسلام الله آل هاشم افزود: یک نکته را همه، مخصوصا کشورهای منطقه باید بدانند، رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و خاصیت همجواری با غده سرطانی دچار سرطان شدن است.

تغییر هندسه قدرت به نفع جبهه مقاومت توسط حاج قاسم

وی به سفر رئیس جمهور ایران به سوریه  اشاره کرده و بیان داشت: این سفر حاوی یک پیام مهم بود و آن هم اینکه ایران در زمان جنگ و صلح در کنار دوستان خود ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: حفظ تمامیت ارضی سوریه توسط حاج قاسم، هندسه قدرت را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد.

About Author