تقدیر شورای شهر تبریز از نوجوان صعود کننده به قله سبلان

در پی صعود علی اصغرفرزانه نوجوان ده ساله هریسی به قله سبلان کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر تبریز نامبرده را مورد تشویق قرار داد.

به گزارش ساقی آذربایجان در جلسه این هفته کمیسیون ورزش از هیات چوگان آذربایجان شرقی نیز تجلیل به عمل آمد و چون این هیات در جریان صعود کم سن و سال ترین نوجوان آذربایجان شرقی به سومین کوه بلند کشور قرار گرفت در حمایت از استعداد ورزشی وی قول آموزش رایگان اسب سواری و چوگان بازی را به وی داد.
شهشهی رئیس هیات چوگان آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: به پاس قدردانی ازعلی اصغر فرزانه نونهال آذربایجانی ؛آموزش رایگان اسب سواری و فراگیری بازی ملی و باستانی چوگان با ما خواهد بود.
رشید شهشهی رئیس هیات چوگان آذربایجان شرقی در جلسه کمیسیون ورزش شورای اسلامی کلانشهرتبریزبا اعلام این خبر گفت:صعود به سبلان در شرایط نامساعد جوی و رکورد شکنی علی اصغر فرزانه مارا به کشف استعدادهای دیگر این نونهال امیدوار ساخته واز این رو آموزش رایگان اسب سواری و فراگیری چوگان را عهده دار می شویم.
لازم به ذکر است پدر این نوجوان ورزشکار آقای محرم فرزانه از نویسندگان توانای استان می باشد که صاحب چندین تالیف و تحقیق در حوزه فولکلور آذربایجان می باشد.

About Author