تنها راه نجات کشور حمایت از بخش خصوصی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه نجات کشور حمایت از بخش خصوصی است.
به گزارش ساقی آذربایجان حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آئین افتتاح اتاق بازرگانی شهرستان بناب با بیان اینکه تاکنون آنطور که شاید و باید مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص اصل ۴۴ تحقق نیافته است؛ افزود: مسئولین کشوری در این خصوص از مطالبات به حق معظم له غافل مانده‌اند و عقب هستیم.
وی گفت: امیدواریم دولت سیزدهم بتواند در این راستا گام‌های اساسی را بردارد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به توسعه ۱۰۰ هکتاری شهرک صنعتی بناب اظهار کرد: امیدواریم با واگذاری قطعات در این شهرک به متقاضیان در آینده نزدیک شاهد افزایش اشتغال در این شهرک باشیم.
باقری بنابی همچنین با اشاره به اینکه صنعت فولاد یکی از بخش‌های مهم اقتصادی در شهرستان و استان است؛ تصریح کرد: اگر بتوانیم صنعت فولاد در استان رونق یابد باید در راستای تکمیل زنجیره فولاد تلاش کنیم و اگر به فکر تأمین سنگ آهن و کنسانتره نباشیم، باید نگران وضعیت فولاد در استان باشیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم صنعت فولاد در استان تقویت شود لازمه اش این است که نیازمندی‌های تولید فولاد را نیز تأمین کنیم.
نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات در کشور حمایت از بخش خصوصی است؛ گفت: باید با کمک همدیگر مقابل اتفاقات ناگواری که سبب تضعیف بخش خصوصی در کشور می‌شود، بایستیم و از آن دفاع کنیم.

About Author