تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل تا پایان شهریور

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از احداث و تکمیل مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در نیمه اول سال جاری خبر داد.
به گزارش ساقی آذربایجان، محمد اهلی در جریان بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل افزود: یکی از مشکلات زیست محیطی شهرک صنعتی ۲ اردبیل، تکمیل ظرفیت فاز اول تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی بود که برای حل این مشکل، اجرای مدول دوم آن در سال ۱۳۹۹ آغاز شد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر اجرای ابنیه تصفیه خانه به طور کامل به پایان رسیده و نصب تجهیزات الکترومکانیکال آن با پیشرفت بالای ۸۰ درصدی در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای اجرای این پروژه از تمامی ظرفیت‌ها و اعتبارات داخلی، استانی و ملی استفاده شده است که تخصیص این اعتبارات با پیگیری های مسئولان استان محقق شده است.
اهلی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از مدول دوم تصفیه‌خانه، ظرفیت پالایش پساب خروجی واحدهای تولیدی با ۵ هزار متر مکعب به ۲ برابر افزایش یافته است.
وی افزود: احداث تصفیه خانه در شهرک‌های صنعتی از جمله برنامه‌های این شرکت برای کاهش معضلات زیست محیطی واحدهای تولیدی است که منوط به داشتن ظرفیت کافی و انجام مطالعات فنی است.
استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

 

About Author