نصب تجهیزات بیمارستان کودکان تبریز نیازمند مجوز سازمان انرژی اتمی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نصب تجهیزات پزشکی در بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز نیازمند اخذ مجوز‌های لازم و کافی از سوی سازمان انرژی اتمی است.
به گزارش ساقی آذربایجان، آقای جنتی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:دلیل اصلی تاخیر در نصب و راه اندازی تعدادی از دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی در بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز مربوط به مسائل عمرانی و اخذ پروانه‌های ساختمانی است و این موضوع هیچ ارتباطی با مسائل مالی ندارد.
وی می گوید در حالیکه بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز در محل جدید خود واقع در خاوران مرداد ماه پارسال افتتاح شد، اما بهره برداری آن از اواخر اسفند ماه آغاز شد و بر همین اساس بدون صدور پروانه‌های ساختمانی و صدور مجوز از سوی سازمان انرژی اتمی نصب و راه اندازی دستگاه‌های لیزری ممکن نیست.
جنتی می گوید هم اکنون مسئولان بیمارستان و مدیران مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال انجام کار‌های اداری موضوع هستند و پس از طی فرآیند اداری و کسب مجوز از سوی سازمان انرژی اتمی، نصب و راه اندازی دستگاه‌های مورد نظر میسر می‌شود.
تجهیز کامل بیمارستان کودکان مردانی آذر یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم دانشگاه علوم پزشکی تبریز است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز می گوید تمامی تلاش مجموعه بر همین امر استوار شده است و اینکه هنوز موفق به نصب دستگاه‌ها و تجهیزات نشده ایم در حقیقت به معنی از دست رفتن زمان گارانتی (ضمانت) آن‌ها است که بر همین اساس دغدغه و عجله ما بیش از دیگران است.
به گفته وی مشکلات مربوط به جاده دسترسی به بیمارستان کودکان با همکاری شهرداری و فرمانداری تبریز رفع شده است که با پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی و نیز فرماندار تبریز این مشکل نیز به زودی حل و فصل می‌شود.
وی می گوید ایجاد راه دسترسی و خیابان ۲۴ متری در جواز بیمارستان در دستور کار شهرداری منطقه ۹ تبریز قرار گرفته و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

About Author