تکمیل چرخه تولید در شهرک های صنعتی آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی گفت: تسهیلات در سفر رئیس جمهور به استان، آذربایجان غربی در ردیف استانهای برتر کشوری در این حوزه قرار گرفت.
به گزارش ساقی آذربایجان ،محمدصادق معتمدیان در ادامه یکشنبه های تولید، دانش بنیان و کارآفرین در بازدید از کارخانه های صنایع نساجی و ماشین سازی درارومیه با اشاره به اینکه دیدگاه دستگاه های دولتی استان باید کارشناسی محور باشد و نه کارشناس محور، تاکید کرد: با هر فرد یا دستگاهی که در مسیر توسعه آذربایجان غربی مانع تراشی کند برخورد می شود. فعالیتهای تسهیل گری در جذب سرمایه گذاری باید بصورت جدی اجرا شود.
وی با تاکید بر لزوم همکاری بانکها در توسعه استان، افزود: تعامل و هم افزایی دستگاههای متولی و شبکه بانکی برای رونق واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی باید افزایش یابد.
استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با مدیریت زمان و استفاده بهینه از اعتبارات تصویبی، تلاش شود مصوبات سفر ریاست جمهوری، اسیر رویه های کُند اداری نشده و با یک نگاه انقلابی و جهادی اعتبارات جذب و در راستای احیای طرح های نیمه تمام و بلاتکلیف استان اجرایی شود.
معتمدیان با اشاره به فواید طرح راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سرو، افزود: این طرح با جذب سرمایه گذار خارجی برای تولید و تسهیل صادرات از منطقه، فرصت مناسبی برای توسعه صنعتی و تولیدی استان خواهد بود.
وی تکمیل چرخه های تولید در شهرک های صنعتی آذربایجان غربی را نیز ضروری دانست.

About Author