جذب سرمایه‌گذار برای توسعه گردشگری آبی در اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: در راستای استقبال گردشگران از ظرفیت‌های منابع آبی اردبیل، درصدد جذب سرمایه‌گذار برای توسعه گردشگری آبی در اردبیل هستیم.
به گزارش ساقی آذربایجان، علی حیدری در سومین جلسه شورای مشاوران جوان اردبیل اظهار کرد: با ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی فعالیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تأسیسات آبی که در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و پس از توافق ۲ وزارتخانه نیرو و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفته، فعالیت‌های گسترده‌ای از سوی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری آبی آغاز شده است.
وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته به این موضوع توجه اندکی شده و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای سال آینده به عنوان یکی از رویکردهای اصلی این موضوع را مد نظر قرار خواهد داد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به ظرفیت بالای استان در بحث منابع و تأسیسات آبی گفت: با وجود ذخایر ارزشمند منابع آب و ظرفیت‌های کم نظیر آب‌های گرم معدنی در سطح استان، باید برنامه‌ریزی مدونی جهت توسعه گردشگری آبی در استان به عمل آید و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش استقبال می‌کند.
حیدری با اشاره به اعلام فراخوان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه گردشگری آبی در منابع و تأسیسات آبی استان افزود: بدون تردید یکی از راه‌های توسعه گردشگری در استان توجه به ظرفیت بالای منابع آب در استان است و راه برای سرمایه‌گذاری در این بخش هموار شده است.
وی همچنین عملیاتی کردن پیشنهادها و ایده‌های مختلفی که در شورای مشاوران جوان مطرح می‌شود را به عنوان یک پیشران برای برنامه‌های توسعه‌ای شرکت دانست.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل خاطر نشان کرد: در استان اردبیل ۱۰ سد بزرگ و ۴۲ سد کوچک احداث شده که در بیشتر آنها زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری آبی وجود دارد.

About Author