جنجال حضور ویتنی رایت، بازیگر فیلم های پورن در ایران

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص سفر یک شهروند آمریکایی (ویتنی رایت بازیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی)، گفت: اطلاعی ندارم چه شهروندی. سفر شهروندان دیگر کشور‌ها به ایران از طریق وزارت خارجه صورت نمی‌گیرد. شهروندان آمریکایی منعی برای سفر به ایران ندارند و شهروندان ایران امکان سفر به آمریکا را دارند اینکه این فرصت‌ها برابر و مساوی است این‌ها مورد قضاوت قرار می‌گیرد. از موضوع مورد اشاره شما شخصا اطلاعی ندارم.

ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌های پورن از چهره های حامی فلسطین است.

خبرگزاری تسنیم نیز در این خصوص نوشته است: علیرغم برخی شایعات و فضاسازی‌ها، ویتنی رایت بازیگر آمریکایی فیلم‌های مبتذل به دعوت هیچ ارگان یا نهادی به ایران نیامده بود و طی روز‌های گذشته نیز از ایران خارج شده است.

این خبرگزاری به نقل از یک منبع مطلع درخصوص سفر ویتنی رایت به کشورمان، نوشت: ویتنی رایت از ناحیه هیچ ارگانی در ایران دعوت نشده بلکه به صورت شخصی و با اخذ ویزا به ایران سفر کرده و سیستم ویزادهی نیز از ماهیت کاری غیراخلاقی و مستهجن او مطلع نبوده است.

تسنیم افزود: حضور او در برخی اماکن مانند لانه جاسوسی سابق آمریکا و کاخ گلستان نیز به دعوت فرد یا نهادی صورت نگرفته بلکه به عنوان یک فرد عادی و بدون اعلام هویت خود اقدام به حضور کرده است. ضمن آنکه بازدید از موزه لانه جاسوسی نیازمند تشریفات و هماهنگی خاصی نیست و هرکس می‌تواند برای بازدید به آنجا مراجعه کند. موزه لانه جاسوسی مراجعین و بازدیدکنندگان زیادی دارد که بسیاری از آن‌ها توریست‌های کشور‌های خارجی ازجمله آمریکایی‌ها هستند.


جنجال حضور ویتنی رایت، بازیگر فیلم های پورن در ایران + عکس

About Author