جهاددانشگاهی در مسیر رشد و توانمندسازی دانشجویان گام برمی‌دارد

رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گفت: چشم‌انداز تعریف شده برای سازمان دانشجویان تبدیل شدن به فراگیرترین شبکه رشد و توانمندسازی دانشجویان در سراسر کشور است.

مهدی عباسی شامگاه دیروز (۹ آذرماه) در نشست هم‌اندیشی اعضای فعال دانشجویی زنجان که در سالن جلسات شهید شهریاری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: اکنون باید توان‌مان را افزایش دهیم و در رابطه با ایده‌ها گفت‌وگو کنیم و حرکتی را در عرصه فرهنگی کشور و استان زنجان شکل دهیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی این است که فضا را بتواند برای اینکه دانشجویان علاقه‌مند در حوزه‌های مختلف ورود، استعداد خود را کشف و روی آن کار کنند، افزود: قرار است در سال‌های آتی به سمت رشد و توانمندسازی دانشجویان حرکت کنیم و چشم‌انداز تعریف شده تبدیل شدن به فراگیرترین شبکه رشد و توانمندسازی دانشجویان در سراسر کشور است.

این مسئول با اشاره به اینکه کرونا مجبور به بازاندیشی فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم، کرده است، تصریح کرد: حوزه‌های متنوعی در سازمان دانشجویان داشتیم که تنوع آن بیشتر شده و فضاهای جدیدتری ایجاد کرده‌ایم. گفتنی است دبیرخانه فعالیت علم و فناوری دانشجویان و محرومیت‌زدایی و کانون مهرباران ایجاد شده است.

رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با بیان اینکه در سازمان دانشجویان تلاش می‌کنیم همه نیازهای فرهنگی و اجتماعی دانشجویان پاسخ دهیم، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید در ابتدا خودشان حرکت کنند، زیرا کار ما حمایت و نظارت است.

About Author