حضور ۱۰ جودوکار اردبیلی در ترکیب تیم ملی

رئیس فدراسیون جودوی کشور گفت: در حال حاضر ۱۰ جودوکار استان اردبیل در ترکیب تیم ملی هستند.
آرش میراسماعیلی گفت: در ۲ سال مسئولیتی که در فدراسیون جودو داشتیم سعی کردیم به رغم همه مشکلات و هجمه‌های خارجی و فشار‌های داخلی جودو کشور را رو به جلو حرکت دهیم و تلاش کردیم تا تعلیق به سرعت برطرف شود تا ورزشکاران و جودوکاران کشورمان بتوانند با حضور در میادین بین اللملی و جهانی باردیگر مدال آوری داشته باشند.
رئیس فدراسیون جودوی کشور در مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۲ خانه جودو در کشور وجود دارد و تلاش خواهیم کرد تا در استان اردبیل هم خانه جودو ارتقا یابد و وضعیت مطلوبی نسبت به سال‌های گذشته پیدا کند.
میر اسماعیلی می‌گوید: در سال‌های گذشته جمعیت سازمان‌یافته جودو کشور ۶۰ هزار ورزشکار بوده که هم اکنون این تعداد به ۹۸ هزار ورزشکار سازمان و ارتقا یافته است.
او گفت: امسال ۲ دور مسابقات در رشته جودو برای گروه‌های سنی نوجوانان و جوانان به شکل کشوری برگزار شده که در این مسابقات بیش از ۸۰۰ ورزشکار جودو در مدت ۸ روز در گروه آقایان و خانم‌ها با هم رقابت کردند.
رئیس فدراسیون جودوی کشور گفت: ۳۰۰ نفر از ورزشکاران در مسابقات جایزه بزرگ جودو حضور پیدا کردند و به رقابت پرداختند و ما نیز جوایز میلیونی آن‌ها را روی سکو به برترین‌ها اعطا کردیم.
میر اسماعیلی گفت: برای مسابقات جودوی بزرگسالان نیز آمادگی کامل وجود دارد و ما سعی و تلاشمان بر این است تا ۲ لیگ امید و بزرگسالان را برگزار کنیم.
او از برگزاری سوپرلیگ جودو در کشور با حضور ۱۶ تیم خبر داد و گفت: سعی و تلاشمان بر این است تا با تمکن مالی از این تیم‌ها به ویژه در استان‌های مختلف حمایت کنیم که قطعاً در استان اردبیل نیز حمایت ما از ورزشکاران این رشته بیش از گذشته خواهد بود.
رئیس فدراسیون جودوی کشور گفت: استان اردبیل در چند سال اخیر رشد قابل توجهی یافته به طوری که در ترکیب تیم ملی از این استان تا ۱۰ نفر حضور داشته و در رقابت‌های مختلف جوایز خود را دریافت می‌کنند.
میراسماعیلی می‌گوید: در کنار برگزاری کلاس‌های مختلف و اردو‌های تیم‌های جودو در گروه‌های سنی متنوع، تلاشمان بر این است تا از نفرات برتر استان‌ها در لیگ کشوری استفاده کنیم.

About Author