نرفتن تیم ملی کشتی آزاد با این شرایط تصمیم درستی بود

دارنده مدال برنز پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۰۲ تهران گفت: با توجه به اینکه به برخی از ملی پوشان کشتی روادید آمریکا داده نشد، لغو سفر به این کشور تصمیم درستی است.
«مجید خدایی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به هر حال این یک مسابقه دوستانه بود که بیشتر جنبه نمایشی داشت و برای رشته کشتی در دنیا خوب بود و طرفداران این رشته در جهان جذب آن می‌شدند که کشتی زنده است. در صورت برگزاری تماشاگران زیادی برای تماشای آن می‌آمدند اما در مجموع با توجه به اتفاقاتی که رخ داد نرفتن ما به این رقابت ها تصمیم درستی بود.
وی ادامه داد: در صورت برگزاری می‌توانست یک مسابقه جذاب باشد اما برگزار کنندگان نیز تعامل لازم را نداشتند و فدراسیون کشتی نیز تصمیم درستی گرفت.
سرمربی سابق تیم کشتی آزاد نوجوانان خاطر نشان کرد: به نظرم وقتی که به برخی از اعضای تیم و ۲ نفر از ملی‌پوشان کشتی روادید ندادند و تیم ناقص شد، درست نبود که در آن مسابقه شرکت کنیم و باید تمامی نفرات تیم در این مسابقه حضور داشته باشند.
خدایی یادآور شد: این مسابقه چون دوستانه بود ما ضرری نکردیم و البته حضور در آن مسابقه در برخی از وزن‌ها که کشتی گیران کشورمان حریفان مستقیم داشتند و سابقه شکست مقابل آنان داشتند، می توانست به آنان کمک کند، با این وجود بازهم ما ضرر نکردیم.
دیدار دوستانه تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا قرار بود ۲۳ بهمن‌ (۱۲ فوریه) ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی در زمین «گلاوب لایف» در «آرلبنگتون» تگزاس برگزار شود که به دلیل صادر نشدن روادید ۶ نفر از اعضای تیم این سفر با اعلام «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی لغو شد.
«محمدابراهیم امامی» سخنگوی فدراسیون کشتی اعلام کرد: مجید داستان و کامران قاسمپور به عنوان دو کشتی‌گیر اصلی، احسان امینی مربی تیم ملی، محمد مصلایی‌پور داور المپیکی، حجت کریمی سرپرست و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نفراتی بودند که روادید آمریکا برای آن‌ها صادر نشد.

About Author