درخشش ایرانی‌ها در مرحله دوم تور دوچرخه سواری «آذربایجان»

به گزارش ساقی آذربایجان، مرحله دوم تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان روز جمعه، هشتم مهر ماه، برگزار شد و ۶۰ رکابزن مسافت ۱۴۸.۹ کیلومتری را از تبریز تا منطقه آزاد ارس طی کردند.

در این مرحله لوکاس کارستنسن از تیم بایک‌آید آلمان نفر اول شده و مدال طلا را بر گردن آویخت، همچنین مهدی ناطقی رکاب زن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و یوشن ییلماز از تیم سیدی‌آلی مراکش به ترتیب دوم و سوم شدند.

شایان به ذکر است؛ در ادامه پیراهن طلایی این دوره به مارچاند جیانی از تیم تارتلتو ایزورکس بلژیک که دوره قبل مدال طلا را بر گردن آویخته بود، رسید و محمد گنج خانلو از تیم دانشگاه آزاد تبریز پیراهن سبز و چای آسومبات از تیم سی سی تایلند پیراهن خالخالی را کسب کردند.

همچنین مرحله دوم سی‌وپنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان با شلیک تپانچه توسط شهردار کلانشهر تبریز، آغاز شد که ۱۱ تیم داخلی و خارجی حضور داشتند و دو رکابزن تیم ملی عراق نیز به دلایل فنی که دیروز در مرحله نخست رخ داده بود، امروز از مرحله دوم حذف شده بودند.

گفتنی است؛ سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری نیمه‌حرفه‌ای ایران-آذربایجان با شرکت ۱۱ تیم داخلی و خارجی در پنج مرحله به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

About Author