دستگیری اعضای باند سارقان قطعات اتوبوس با ۲۰ فقره سرقت در کرج

به هشدارهای پلیسی، در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت توجه داشته باشند و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و قفل زنجیر کنند.رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان قطعات اتوبوس با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.
سرهنگ محمد نادر بیگی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت که در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت اتوبوس و لوازم و قطعات آن در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سارقان پس از زیر نظر گرفتن اتوبوس و یا مینی بوس هایی که در محل های خلوت پارک شده اند، اقدام به سرقت آن ها به مکانی امن کرده و سپس
قطعات این خودروها را از قبیل استارت، دینام، بخاری، صندلی و امثال آن ها را به سرقت می بردند و خودروها را در خارج شهر رها می کردند.
نادربیگی افزود: در این زمینه ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی ۲ متهم را دستگیر کردند.
رییس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.
وی افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
به شهروندان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی، در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت توجه داشته باشند و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و قفل زنجیر کنند.

About Author