دست شاگردان شمسایی به جام نرسید

به گزارش ساقی آذربایجان، در آخرین روز رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا در کویت و در دیدار فینال تیم ملی کشورمان به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ژاپن شد و در پایان تیم ملی کشورمان نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

ترکیب اولیه ایران در این مسابقه را سعید مومنی، محمد حسین درخشانی، حسین طیبی، مسلم اولاد قباد وسالار آقاپور تشکیل دادند.

در نیمه اول هر دو تیم هجومی کار خود را آغاز کردند که در ادامه سعید احمد عباسی توانست تیم ملی کشورمان را یک بر صفر پیش بیاندازد، در ادامه با اشتباه محمدحسین درخشانی این بار ژاپنی‌ها بودند که به گل تساوی دست یافتند و در پایان این نیمه هر دو تیم به تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم در همان ابتدا سعید احمد عباسی با شوتی سنگین دروازه‌بان ژاپن را مجبور به واکنش کرد. در ادامه تیم ملی ژاپن در یک ضربه کاشته توانست به گل دوم خود دست یابد. تیم ملی کشورمان بعد از این گل به حملات پی‌درپی خود ادامه داد که با واکنش خوب دروازبان ژاپن روبرو شد.

در لحظات پایانی شاگردان شمسایی پاورپلی هم کردند، اما با بدشانسی و اشتباه بازیکنان گل سوم هم وارد دروازه ایران شد. در ثانیه‌های پایانی جوان توانست گل دوم را برای ایران به ثمر برساند و در پایان تیم ملی کشورمان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ژاپن و نایب قهرمان آسیا شد.

About Author