رشد ۱۵۶ درصدی کشفیات جرایم اقتصادی در زنجان

رئیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: طی ۶ ماه نخست سالجاری کشفیات جرایم اقتصادی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵۶ درصد رشد دارد.
به گزارش ساقی آذربایجان سرهنگ یوسف اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی ۶ ماه نخست سالجاری کشفیات جرایم اقتصادی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵۶ درصد رشد دارد.
وی اظهار کرد: این استان امنیت خوبی از نظر اقتصادی نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است و باید این مهم در استان تقویت شود.
رئیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تدابیر فرمانده نیروی انتظامی، پلیس امنیت اقتصادی با توجه به التهابات اقتصادی جامعه و نوسانات موجود قیمت کالا و خدمات که عده‌ای از افراد سود جو و منفعت طلب قیمت کالا و خدمات را افزایش می‌دهند و در برخی موارد، بروز فساد اقتصادی در برخی از سازمان‌ها و ادارات و رخنه اشخاص فرصت طلب و سودجو، نیاز ضروری بود که پلیس تخصصی با حمایت مراجع قضایی در پی کشف جرایم سازمان یافته باشد.
اسماعیل زاده تاکید کرد: پلیس با قاچاقچیان بدون هیچ مماشاتی برخورد قانونی می‌کند و بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۱۸ قانون مبارزه با قاچاق، کالاهای اساسی که در سایت سیستم جامع انبارها ثبت نگردد قاچاق تلقی می‌شود.
وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا، احتکار و جلوگیری از زمبن خواری از سوی پلیس امنیت اقتصادی به جد دنبال می‌شود.
رئیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: طی سال جاری کشف کالای قاچاق هم در استان نسبت به مدت مشابه گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

About Author