رفع نیاز های فولاد هرمزگان منافع کشور و استان را تأمین می کند

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان عطااله معروفخانی در دیدار با فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، افزود: اولویت بنده در فولاد هرمزگان توسعه و افزایش ظرفیت تولید و همچنین توجه ویژه به بحث کیفیت محصول است؛ ما در کنار مباحث تخصصی تلاش می‌کنیم که دغدغه های کارکنان را رفع کنیم و کرامت انسانی را حفظ کنیم.
به گزارش ساقی آذربایجان مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در فولادهرمزگان‌ در خصوص طرح‌های توسعه، اظهار کرد: جلساتی با مسئولین منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، نمایندگان مجلس و مقامات استان در مورد تامین زمین و برق مورد نیاز طرحهای توسعه این شرکت برگزار شده است که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد و ما بتوانیم این طرح ها را شروع کنیم.
معروفخانی با اشاره به لزوم تسریع در رفع نیاز های فولاد هرمزگان در طرح‌های توسعه تاکید کرد: منافع ایجاد طرح‌های توسعه متوجه استان و کشور خواهد شد.
وی تصریح کرد: در راستای حمایت و تحقق شعارهای رئیس جمهور مبنی بر توسعه و افزایش تولید و اشتغالزایی و ارزآوری برای کشور ، فولاد هرمزگان در این راستا پیش قدم است تا به این امر سرعت ببخشد و با همکاری مسئولین بتوانیم طرح های توسعه را در فولاد هرمزگان انجام دهیم.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص بازیابی اعتماد مردم و اعتماد آفرینی در جامعه اظهار کرد: جامعه ما نیاز به یک حرکت جهادی و انقلابی دارد و ما همه تکلیف داریم و در حوزه صنعت و تولید باید تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهیم. مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان معروفخانی از فولاد هرمزگان‌ به عنوان پیشرو درمسئولیت‌های اجتماعی نام برد و خاطرنشان کرد: در فولاد هرمزگان‌ در حوزه های مختلف درمان و پزشکی، اجتماعی و فرهنگی و ورزشی مشارکت بسیار خوبی را در استان داریم و اخیرا در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ۵۰۰ هزار ماسک را در جهت حفظ سلامتی عزاداران محترم بین هیات های مذهبی استان توزیع کردیم.

About Author