رقابت ۷۰ ورزشکار در مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های اردبیل

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل گفت: ۷۰ ورزشکار رشته وزنه‌برداری در مسابقات باشگاه‌های استان اردبیل جام زنده یاد عزیز علی حسینی رقابت کردند.
سعید علی حسینی گفت: با هدف تکریم پیشکسوتان رشته وزنه‌برداری تصمیم گرفتیم تا این مسابقات را به یاد مرحوم عزیز علی حسینی برگزار کنیم تا ۷ تیم باشگاهی در این رقابت‌ها شرکت کنند.
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل در حاشیه مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های استان اردبیل برگزاری این مسابقات را در مجموعه ورزشی شهید اعلمی یادآور شد و گفت: مسابقات در سطح مناسبی برگزار شد تا بهترین رکورد‌ها به ثبت رسیده و برترین‌ها در سطح باشگاهی معرفی شوند.
حسینی می‌گوید: وزنه‌برداری استان اردبیل به روز‌های اوج و طلایی خود باز می‌گردد و این مسابقات نشان داد که ما در رشته وزنه‌برداری ورزشکارانی مستعد در استان داریم که بعد از گذر از شرایط کرونایی با حمایت از آن‌ها می‌توانیم در سطح ملی و حتی آسیایی و جهانی قدرت‌نمایی کنیم.
او حضور پررنگ تیم‌ها، ورزشکاران، مربیان و داوران را در این مسابقات نشان از اهمیت وزنه‌برداری و مسئولیت سنگین هیئت در تداوم برگزاری چنین رویداد‌هایی اعلام کرد و افزود: مسابقات با هیجان و شور خاص برگزار شد تا بهترین‌ها در رده‌های مختلف سنی خود را برای حضور در مسابقات کشوری آماده کنند.
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل می‌گوید: ما در گروه سنی نوجوانان و جوانان باید وزنه‌برداران مستعد و با آتیه را شناسایی کنیم تا از بین آن‌ها در مسابقات پیش روی آسیایی و جهانی بتوانیم تیمی قدرتمند راهی این رویداد‌ها کنیم.
حسینی گفت: حضور مسعود نصرتی در رده جوانان و طا‌ها نعمتی در رده سنی نوجوانان از این استان ما را به مدال‌آوری ورزشکاران استان اردبیل در مسابقات برون مرزی امیدوار کرده که انتظار می‌رود بیش از هر زمان دیگر درخشش این ورزشکاران باعث غرور اردبیلی‌ها شده و بار دیگر ورزشکاران این استان را در سکو‌های قهرمانی ببینیم.
سرمربی تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران گفت: مرحله دوم جام باشگاه‌های استان اردبیل خرداد ماه سال آینده در اردبیل برگزار خواهد شد.

About Author