روستاهای نمین فاقد زیرساخت‌های مخابراتی است

فرماندار شهرستان نمین از عملکرد مخابرات و نبود زیرساخت های مناسب در بسیاری از روستاهای این شهرستان انتقاد کرد.
به گزارش ساقی آذربایجان طیب امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به قطعی اینترنت روستاهای شهرستان نمین اشاره و اظهار کرد: به هر روستا که وارد می‌شویم اهالی روستا به عدم آنتن دهی و قطعی اینترنت اعتراض می‌کنند.
وی با اشاره به استفاده دانش‌آموزان از شبکه شاد افزود: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های مخابراتی در روستاها، دانش آموزان و دانشجویان با مشکلات روبرو هستند.
امینی قطعی اینترنت را مشکل اکثر روستاهای نمین دانست و گفت: در بعضی از روستاها از جمله روستاهای دهستان «گرده»، دکل مخابراتی وجود ندارد.
فرماندار شهرستان نمین با اشاره به اینکه نیاز به سرعت و کیفیت بالای اینترنت بر همگان روشن است افزود: توسعه ارتباط زیرساختی در روستاهای سطح شهرستان باید جز اولویت‌های اصلی مخابرات قرار بگیرید.
وی توسعه روستاها را در گرو ایجاد زیر ساخت‌ها دانست و بیان کرد: شهرستان نمین نیاز به شبکه فیبر نوری دارد با فیبر نوری دیگر محدودیت سرعت مفهوم نخواهد داشت و بستر شبکه برای انواع خدمات مورد نیاز مردم آماده خواهد شد.
امینی در ادامه خاطر نشان کرد: هم اکنون بیشتر از هر زمانی به اینترنت نیاز است از مسئولان استانی می‌خواهیم همکاری لازم را داشته باشند تا مردم شهرستان نمین از اینترنت پایدار و با کیفیت برخوردار شوند.

About Author