مصوبات کارگروه ستاد تسهیل لازم الاجرا و قانونی است

عاملی استاندار اردبیل، هر تصمیمی که در جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گرفته می شود قانونی و لازم الاجرا بوده و همه دستگاه ها باید به این مصوبات تمکین کنند.

به گزارش ساقی آذربایجان، سید حامد عاملی در هفتاد و دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد:با برداشتن موانع از طرح های تولیدی رونق فضای کسب و کار و تولید ثروت در استان شتاب می گیرد و مشکلات واحدها در ستاد تسهیل بررسی و در هر صورت تعیین و تکلیف می شوند.
عاملی استاندار اردبیل افزود: هرگونه موانع در بحث صدور مجوز که مشکل زیست محیطی و چالش آبی نداشته باشد با کاهش بروکراسی اداری بر داشته می شود تا شاهد رشد و توسعه در سطح استان باشیم.
عاملی استاندار اردبیل ادامه داد: وقتی در یک منطقه محروم ، در یک کارگاه برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد می شود، باید شرکت شهرک های صنعتی و دستگاه های مرتبط جهت تسهیل و انتقال سند و ایجاد زیرساخت های لازم همکاری کنند.
استاندار اردبیل تصریح کرد: هر هفته جلساتی برای حل مشکلات و رفع موانع تولید در سطح استان برگزار می شود ،‌در این راستا دستگاه های اجرایی متولی باید پیگیر مشکلات از مرکز باشند تا ارباب رجوع در مسیر ادارات معطل نشوند.

About Author