زیرساخت ورزشی خوی از مشکلات عدیده ای رنج می برد

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت : ورزشگاه ۷ هزار نفری خوی با عظمت تمام احداث می شود.
عادل نجف زاده در جلسه دیدار با روسای هیئت های ورزشی شهرستان خوی اظهار کرد: بلاتکلیفی ۲۰ ساله ورزشگاه ۷ هزار نفری نشان می دهد که زیرساخت ورزشی خوی از مشکلات عدیده ای رنج می برد.
نجف زاده باانتقاد از بلاتکلیفی ۲۰ ساله تکمیل ورزشگاه ۷ هزار نفری خوی افزود : این ورزشگاه با عظمت و شکوه برای احیای جایگاه ورزشی خوی و تحویل قهرمانان ورزشی به جامعه ورزشی احداث می شود.
این نماینده مجلس گریزی به پروژه های عمرانی در دست اجرای خوی زد و گفت: ۳۰ کیلومتر از جاده های خوی_قطور زیر بار ترافیک رفته است و پایانه مسافری رازی نیز در آستانه بهره برداری است.
وی تصریح کرد: انتظار می رود با فرو کش کردن کرونا شاهد تردد ۲ میلیون نفر گردشگر از مرز رازی باشیم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه برای برگزاری تورنمنت ها و مسابقات ورزشی بین المللی باید زیر ساخت های ریلی ،هوایی و زمینی آماده باشد، اظهار کرد : باند روشنایی فرودگاه خوی برای فرود هواپیمای پهن پیکر برای تکمیل شدن به پیمانکار سپرده شده است .
وی ازروسای هیئت های ورزشی در خواست کرد مشکلات هیئت ها را برای حل و فصل سریعا شناسایی و مرتفع کنند تا شاهد احیای ورزش خوی در بخش های مختلف باشیم .
به گزارش ایسنا، در ادامه روسای هیات های ورزشی به بیان مسائل و مشکلات موحود پرداختند و مقرر شد هر ۳ ماه این نشست برای بیان افزایش راندمان هیئت های ورزشی برگزار شود.

About Author