قهرمانان استان را در مس جمع می کنیم

مدیر عامل باشگاه مس سونگون گفت: قهرمانان و ورزشکاران المپیکی زیادی در این استان حضور دارند که حیف است در استان های دیگر فعالیت داشته باشند.
به گزارش نصر، محمدرضا کافی، مدیر عامل موفق باشگاه مس سونگون ورزقان که پس از افتخارآفرینی در چندین رشته ورزشی و حمایت از قهرمانان بومی استان، اخیرا در رشته های جدیدی هم افتخاراتی کسب کرده است، در گفتگو با نصر در خصوص فعالیت های این باشگاه گفت: ما در چهار رشته کوهنوردی، دو و میدانی، فوتسال و وزنه برداری فعالیت داشتیم که در فاز اول گسترش و حرفه ای سازی باشگاه مس سونگون اقدامات گسترده ای انجام شد؛ بطوری که علاوه بر فوتسال در دو صحرا نوردی میزبان مسابقات کشوری در ورزقان بودیم و با توجه به هماهنگی های اداره کل ورزش و جوانان استان و کارشناسان این اداره در چهار رشته ای که پتانسیل های زیادی و امکان قهرمان پروری داشته باشد را سعی کردیم وارد عرصه کنیم.
کافی در ادامه افزود؛ اخیرا در چهار رشته تکواندو، شیرجه، شطرنج و شمشیر بازی ورود کردیم چراکه در تبریز هم سالن تخصصی شیرجه وجود دارد و هم قهرمانان و ورزشکاران المپیکی زیادی در این استان حضور دارند که حیف بود این ورزشکاران در استان های دیگر حضور داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های گسترده ای برای پیشرفت باشگاه داریم و سعی خواهیم کرد اقدامات و فعالیت هایمان را افزایش دهیم. در خصوص فوتبال هم باید بگویم که فعلا این موضوع چون در اختیارات من نیست، باید مدیران ارشد در این زمینه تصمیم گیری کنند ولی اگر زمانی این اتفاق افتاد با احترام کامل در این رشته هم فعالیت های گسترده ای انجام خواهیم داد.

About Author