سارق خانه‌های بهداشت در دام پلیس خدابنده

فرمانده انتظامی خدابنده از دستگیری سارق خانه‌های بهداشت در این شهرستان دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ غنیمتی فرمانده انتظامی خدابنده با تأکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، گفت: برخورد قاطع پلیس باسارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.
او افزود: با توجه به وقوع چندین مورد سرقت مانیتور و قطعات رایانه‌ای خانه‌های بهداشت روستا‌های بزینه رود و شیرین سو در ۷ ماه گذشته موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفته و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.
فرمانده انتظامی خدابنده ادامه داد: در خلال تحقیقات و رسیدگی به این پرونده‌ها، مأموران پلیس آگاهی و انتظامی بخش بزینه رود، حین گشت‌زنی به افرادی که قصد سرقت از یکی از خانه‌های بهداشت حوزه استحفاظی را داشتند مشکوک شده و اقدامات لازم را برای دستگیری آن ها انجام دادند.
سرهنگ غنیمتی بااشاره به اینکه سارقین با دیدن مأموران قصد فرار از محل را داشتند، گفت: مأموران بلا فاصله با اجرای طرح مهار یکی از سارقین را دستگیر و تعدادی مانیتور و اقلام کیس کامپیوتر را از صندوق عقب خودروی سارق کشف کردند.
او افزود:متهم در تحقیقات اولیه پلیس به ۱۱ فقره سرقت مانیتور و قطعات رایانه‌ای از خانه بهداشت و ۲ فقره سرقت از مدرسه به اتفاق ۲ نفر از همدستانش اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی خدابنده بااشاره به اینکه سارق با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شده است، گفت: دستگیری ۲ نفر از همدستان او نیز در دستور کار قرار پلیس دارد.
سرهنگ غنیمتی بااشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی در حال رصد تحرکات افراد سابقه دار است، ادامه داد: مردم می‌توانند با اعلام هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ در تأمین امنیت یاریگر ما در زمینه افزایش سطح امنیت جامعه باشند.

About Author