شاخص بهره مندی از گاز در روستاهای شهرستان اردبیل به بیش از ۹۹ درصد رسید

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در آئین افتتاحیه پروژه گازرسانی به روستاهای خواجه بلاغ و طهماسب آباد از توابع شهرستان اردبیل از ارتقاء ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از ۹۹ درصد در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ساقی آذربایجان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، سردار اسماعیلی مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای خواجه بلاغ و طهماسب آباد از توابع شهرستان اردبیل ارتقاء شاخصهای عملکردی در استان را با هدف گسترش عدالت اجتماعی و توسعه اقتصادی استان عنوان نمود و اظهار داشت: در سالهای پیش رو با افزایش ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان شاهد برخورداری ۱۰۰ درصدی خانوار شهری و ۹۸ درصدی خانوار روستایی هستیم که با اتمام پروژه های در دست اجراء در آینده نزدیک تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد. مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در رابطه با گازرسانی به روستاها در استان می افزاید: استان اردبیل در منطقه‌ای کوهستانی و صعب‌العبور در شمال غرب کشور واقع شده است و اجرای پروژه های گازرسانی نیازمند تلاش بیش از پیش کلیه مسئولین و پیمانکاران می باشد که الحمدالله تا بحال با در این زمینه عملکرد مناسبی داشته ایم.
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل اسماعیلی در ادامه گفت : پروژه گازرسانی ۲ روستای شهرستان اردبیل در قالب یک پروژه گازرسانی و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه گازرسانی بیش از ۸۳ خانوار روستایی شهرستان اردبیل تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.
این مقام مسئول حجم عملیات شبکه گذاری به منظور بهره مندی ۲ روستای شهرستان اردبیل را بالغ بر ۷ کیلومتر عنوان نمود و ادامه داد: با احتساب این میزان کل شبکه گذاری در شهرستان اردبیل از ابتدا تا کنون بالغ بر ۲۲۰۰ کیلومتر می باشد.”

About Author