ظرفیت تولید در شهرک های صنعتی البرز باید حداکثری شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: رویکرد ما حمایت از فعالان اقتصادی است تا بتوانیم رشد تولید و صادرات و به تبع آن اشتغال و رشد اقتصادی را داشته باشیم.
به گزارش ساقی آذربایجان، مجتبی عبداللهی در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک کوثر در اشتهارد و دیدار و گفت وگو با جمعی از قطعه سازان استان، افزود: با توجه به سیاست های دولت محترم سیزدهم با نگاه به ارتقا تولیدات داخلی و رفع موانع تولید کنندگان از چند واحد تولیدی و صنعتی به صورت میدانی بازدید کردیم.
وی ادامه داد: در راستای حل مشکلات اقتصادی و صنعتگران در جهت دیدگاه رشد اقتصادی، تصمیمات خوبی اتخاذ شد.
عبداللهی گفت: بر این باور هستم که باید با تمام توان برای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصد در سال ۱۴۰۱ وارد عمل شویم و حتی از این رقم نیز فراتر برویم.
وی افزود: به طور قطع از تمامی شهرک های صنعتی استان و طبق برنامه، واحد‌های تولیدی و صنعتی در بخش های مختلف بازدید خواهیم کرد و از نزدیک مشکلات و موانع آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.
استاندار البرز گفت: درصدد هستیم به گونه برنامه ریزی و اقدام کنیم که شهرک های صنعتی استان با حداکثر ظرفیت خود فعال باشند.
نماینده عالی دولت در استان البرز افزود: موضوعات مهمی در نشست های تخصصی با صنعتگران برگزار شد و با همفکری مجموعه مسئولان مربوطه به مصوبات خوبی رسیدیم.
عبداللهی گفت: با قطعه سازان استان نیز نشستی داشتیم و از مجموعه آذین خودرو نیز دیدن کردیم.
وی افزود: مسائل بسیاری را در خصوص، مالیات، تسهیلات، نیروی انسانی و زیرساختی مطرح کردند که مقرر شد از مجاری مربوطه برای حل آنها اقدام کنیم.
عبداللهی گفت: رویکرد ما حمایت از فعالان اقتصادی است تا بتوانیم رشد تولید و صادرات و به تبع آن اشتغال و رشد اقتصادی را داشته باشیم.

About Author