عده‌ای از انقلاب پشیمان شده‌اند

وزیر کشور، در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن در قم بیان کرد: به رغم ادعای برخی از راه ماندگان و منحرف شدگان، انقلاب اسلامی هیچگاه از مسیر خود منحرف نشده است.

احمد وحیدی در جمع مردم و در نقطه اوج راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه قم در میدان آستانه گفت: برای شناخت ماهیت اصلی انقلاب و تفاوت آن با دوران شاه پهلوی نگاهی به آمار‌ها باید داشته باشیم. مثلا اینکه درصد بالایی از مردم ما بی سواد بودند به حدی که در کشور ما نهضت سوادآموزی به راه افتاد.وضع اقتصادی مردم ما به گونه‌ای بود که ۴۹ درصد مردم زیر خط فقر بودند. در حالی که مردم ما ۳۵ میلیون نفر بودند و بشکه‌های فراوان نفت فروخته شده به مردم نمی‌رسید.
وی گفت: آب و برق و گاز در روستا‌های ما معنی نداشت. انقلاب ما به لحاظ اقتصادی و سیاسی و علمی، کشور را از فرش به عرش رساند. امروزه کشور ما به برکت انقلاب اسلامی در نقطه بسیار بالایی است. در شاخص توسعه انسانی که ترکیبی از بهداشت، آموزش و درآمد است، ایران امروز در رتبه نخست توسعه انسانی بالا قرار دارد و در آستانه توسعه انسانی خیلی بالا قرار داریم. درحالی که درگذشته در این حوزه کشوری عقب مانده بودیم.
وی گفت: در دوره پهلوی متوسط عمر مردم ۵۵ سال بود که این امید به زندگی در ایران به ۷۷ سال رسیده است. امروزه به برکت انقلاب اسلامی انواع کشتی‌های بزرگ، هواپیمای مسافربری و جنگی و.. ساخته می‌شود. امروزه در رتبه چهارم نانوی جهانی هستیم. امروزه در رتبه ۱۶ تولید علم جهانی هستیم و جزو بزرگترین سازندگان فولاد وبسیاری از صنایع دیگر در جهان هستیم.

وزیر کشور بیان کرد: کشور ما با موتور محرکه انقلاب اسلامی به پیش می‌رود. امروز در همه حوزه‌ها به خصوص حوزه فرهنگی در دنیا تجلی و تبلور داریم. امروزه در دنیا غیر از ایران کسی حرف خاصی برای گفتن ندارد. امروزه انقلاب اسلامی ما تنها انقلاب و مکتبی است که برای آینده بشر با فرهنگ مهدویت خود حرف‌های دست یافتنی و الهی دارد.
وی با ذکر این مطلب که آنچه جمهوری اسلامی برای آینده جهان و آینده دنیا پیش بینی می‌کند، آینده مشحون از صفا و صلح عدالت است که هیچ مکتبی نمی‌تواند از آن دم بزند، عنوان کرد: امروزه تمام تصمیمات مربوط به منافع ملت خود را در کشورمان می‌گیریم. هیچ کشوری حتی آمریکا هم چنین ماهیتی ندارد، زیرا بسیاری از تصمیم گیری‌های او از بابت تاثیرات سیاست‌های صهیونیستی و غیر صهیونیستی است.  امروزه بیشترین نرخ رشد علمی و بیشترین همبستگی اجتماعی در سراسر جهان متعلق به مردم ایران است. پس از ۴۴ سال، این ملت بزرگ در میدان حاضر هستند. کدام کشور و انقلابی توان چنین بسیجی دارد؟ این مردم امیدوار به آینده که با تمام وجود به آرمان‌های انقلابی اعتقاد دارند در میدان انقلاب اسلامی هستند. دشمنان ما نیز گروه منفوری هستند. یک گروه از این دشمنان تحت لوای آمریکا هستند. همان‌هایی که روزی تحت لوای صدام بودند. این گروه منحوس که امروز منادی آزادی شدند، ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند.
وی اظهارکرد: گروهی دیگر پشتیبان رژیم پهلوی هستند که بزرگترین ثروت‌های ملت ما را به غارت بردند و جوان‌های ما را به شهادت رساند. این گروه امروز به منادی آزادی مبدل شده اند. کسانی که با کودتا به پا کردند و بزرگترین خفقان‌ها را ایجاد کردند امروز طرفدار آزادی شده اند.
وزیر کشور بیان کرد: گروهک‌های تروریست و تجزیه طلب از نقاط مختلف جهان که در میان خود آن اقوام یعنی کرد‌ها و بلوچ‌ها نیز جایگاهی ندارند امروز به دشمنان انقلاب مبدل شده اند. وای بر کسانی که امروز دم از زندگی و آزادی می‌زنند در حالی که کارنامه آن‌ها مشخص است که دشمن زندگی و آزادی بودند.
وی با ذکر این مطلب که کرامت زن در جمهوری اسلامی به اوج خود رسیده است، عنوان کرد: امروزه دشمنان بیگانه که وابسته نفس و مزدور دشمنان هستند در خارج برای ملت ایران صدای خود را بلند می‌کنند. کشور‌های غربی گول این افراد ضعیف و ذلیل را خوردند. گروه فریب خورده و فراری می‌خواستند جنگ ترکیبی علیه ملت ایران را رقم بزنند که با رهبری فرزانه انقلاب و همراهی مردم این طراحی پیچیده شکست خورد.
وحیدی یادآورشد: امروزه شاهد جنگ رسانه‌ای و امنیتی و حقوقی و اجتماعی و فرهنگی علیه ملت ایران هستیم، ولی امروزه ملت ایران قوی‌تر از همیشه به دنبال رسیدن به جایگاه اصلی خود و رسیدن به آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است. امروزه جریان مقاومت، اسراییل را از هم گسسته است. امروزه امت اسلامی ما بر اسلام خود پای می‌فشارند. امروزه به برکت انقلاب اسلامی و عزیز، امت اسلامی با قدرت حرکت توفنده خود را به جلو می‌برند. بی تردید قرن حاضر، قرن اسلام است. عصر جدیدی با انقلاب اسلامی شروع شد و این عصر جدید به سوی قله‌های افتخار گام بر می‌دارد.
وی در ادامه یادآورشد: البته عده‌ای نیز هستند که از ملت فراری هستند و پشیمان شده از انقلاب هستند و در راه انقلاب از نفس افتادند. این گروه فکر می‌کنند که به دلیل اینکه خودشان نتوانستند در همراهی انقلاب به کمال برسانند، مردم نیز خسته شده اند. آن‌ها می‌گویند که انقلاب از مسیر خود منحرف شده است. از دید این گروه قطعا چنین به نظر می‌رسد، ولی انقلاب اسلامی بر همان شعار‌های اصلی خود پایدار است.  امام راحل از روز اول نیز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر داد و امروز نیز این انقلاب با قدرت همین نکته را با ضرب الاجل تاریخی بیان می‌کند. انقلاب ما از روز اول مدافع مظلومان عالم بود. امروز نیز هر مظلومی درسراسر جهان به انقلاب ما امید دارد و امروز نیز این انقلاب ازشعار خود بر نگشته است. انقلاب اسلامی ما از روز اول محور وحدت همه مسلمانان جهاد بود که امروز نیز همین مساله در سراسر جهان هویدا است و امروزه انقلاب اسلامی مهمترین منادی وحدت اسلامی در سراسر جهان است. انقلاب اسلامی از روز اول به دنبال استقلال بود و همین امروز نیز به دنبال استقلال هستیم. به رغم سم پاشی‌ها و فرضیه تراشی‌ها برای همراهی با آمریکا امروز شاهد هستیم که رشد کشور ما به چهار درصد رسیده است. در اوج تحریم‌ها ماهواره خیام را در مدار ۵۰۰ کیلومتری جانمایی کردیم. در همین دوره تلسکوپ بزرگ خود را ایجاد کردیم.
وی با بر شمردن شماری از پیشرفت‌های اقتصادی دولت حاضر، اظهارکرد: رتبه بندی معلمان با ۴۰ هزار میلیارد تومان هزینه انجام شد. نرخ رشد صنعتی ما به حد بالایی رسیده است. افزایش خرید گندم در اوج تحریم نشان دهنده قدرت اقتصادی کشور است. امروزه ملت بزرگ ما در راه استوار و مقدس خود به پیش می‌رود و دولت سیزدهم خود را خدمت گذار مردم می‌داند. خوشبختانه تاکنون کار‌های بزرگی انجام شده و در حال اجرا است. همگان در حال تماشا هستند که فرضیه‌ای که بدون آمریکا کاری نمی‌توانیم بکنیم در حال از بین رفتن است. همه ارکان کشور از جمله نیرو‌های اجرایی و نظامی و انتظامی ایران را در اوج قدرت و عزت قرارداده اند.
وی گفت: دشمنان می‌خواهند ملت ایران را مایوس و منفعل کنند، ولی زهی خیال باطل؛ ملت ما ملتی با نشاط و امیدوار و آرمان خواه است. ملت ما هرگز در مقابل دشمنان دچار انفعال نخواهد شد. ملت ما همه دشمنان خود و مزدوران را زیر پا له می‌کند و پرچم پرافتخار انقلاب و اسلام را در جهان برافراشته‌تر می‌کند. قرآن سوزی‌های غربی‌ها نشان دهنده ضعف آن‌ها است.
وی در پایان اظهار کرد: خداوند را به دلیل داشتن چنین ملت و رهبر بزرگی شاکریم. امروزه مکتب ما با تمام وجود از سوی غربی‌ها در حال هجمه است. دومین مساله ما در این دوران خدمت شبانه روزی به مردم است. دشمنان ما نیز بدانند که این ملت هیچ گاه از مسیر خود خارج نخواهد شد. در محضر حضرت معصومه (س) عهد می‌بندیم که چنانچه این انقلاب از قم آغاز شده است در همین شهر نیز به آرمان اصلی خود برسد و عهد می‌بندیم که هیچگاه از مسیر خود منحرف نشویم.

About Author