فدراسيون فوتبال بايد احترام بازيکنان را حفظ مي‌کرد

کاپيتان تيم ملي فوتسال ايران با گلايه از مسئولان فدراسيون فوتبال گفت: متاسفانه فدراسيون پاداش‌هايي که قول داده بود را پرداخت نکرد و مراسم بدرقه هم برگزار نشد.
علي اصغر حسن زاده کاپيتان تيم ملي فوتسال ايران در گفت‌ وگو با ايسنا، در مورد وضعيت تيم براي حضور در جام جهاني فوتسال گفت: خوشبختانه تيم از لحاظ فني در شرايط خوبي قرار دارد و آماده رقابت‌ها هستيم اما بازيکنان همچنان بابت بي توجهي فدراسيون فوتبال ناراحت هستند.
علي اصغر حسن زاده کاپيتان تيم ملي فوتسال ايران افزود: فدراسيون نه بدرقه خوبي براي ملي پوشان برگزار کرد و نه پاداشي که براي قهرماني در تورنمنت تايلند و بازي با بلاروس وعده داده بود را به بازيکنان پرداخت کرد.
حسن زاده در مورد اينکه فدراسيون شرايط کرونا را عامل لغو مراسم بدرقه اعلام کرده تاکيد کرد: از قبل تاريخ اعزام تيم مشخص بود و مي شد در اين خصوص تدابيري انديشيد. قطعا مي‌شد شرايطي مهيا شود که احترام بازيکنان حفظ شود با اين حال اين اتفاقات چندان مهم نيست و ما براي شادي مردم بازي مي‌کنيم.
کاپيتان تيم ملي فوتسال ايران در مورد گروهي که در آن قرار داريم گفت: به نظرم در سخت‌ترين گروه هستيم. آرژانتين قهرمان دوره قبل است، ما بهترين تيم سيد دوم و صربستان بهترين تيم سيد سوم که کار را سخت مي‌کند.
وي ادامه داد: از الان نمي‌شود پيش بيني کرد که تا کجا پيش مي‌رويم ولي تمام تمرکز ما به اولين بازي است. گام به گام جلو مي‌رويم. خيلي اميد داريم تا به قول معروف توپ برايمان بچرخد و اين تورنمنت مال ما باشد.
حسن زاده در مورد اينکه چهارمين جام جهاني خود را تجربه مي کند، بيان کرد: حس خوب و رضايت‌بخشي است. در همه اين سال‌ها سعي کردم سرباز خوبي براي تيم ملي باشم و هر زمان اين لباس را به تن مي‌کنم تلاش کردم بهترين عملکرد را از خود نشان دهم و يک بازيکن موثر براي تيم ملي باشم.
همچنين سعي کردم ارتباط خوبي با بازيکنان جوان تر برقرار کرده و تجربيات خودم را به آن‌ها منتقل کنم تا آن‌ها احساس خوبي در تيم ملي داشته باشند.

About Author