فرار خیاط پس از اسیدپاشی روی همسر و فرزند

تحقیقات پلیس برای بازداشت مرد خیاط که پس از اسیدپاشی روی همسر و فرزندش از محل گریخته جریان دارد.
ساعت‌۱۰ صبح دیروز ساکنان کوچه‌ای در منطقه مسعودیه تهران با شنیدن صدای دلخراش «آی سوختم» زن و پسر خردسالی از خانه‌هایشان بیرون آمدند. اهالی محل دیدند از داخل حیاط خانه‌ای که صدای «آی سوختم» می‌آید مرد میانسالی سراسیمه بیرون آمد و به سرعت گریخت.وقتی همسایه به داخل حیاط خانه رفتند مشاهده کردند که قربانیان حادثه زن میانسالی همراه پسر نوجوانش است که از ناحیه صورت و دست و پا با مایع اسیدی دچار سوختگی شدید شده اند.
بدین ترتیب همزمان با انتقال دو مصدوم به بیمارستان تیمی از مأموران کلانتری‌۱۵۷ مسعودیه و کارآگاهان جنایی به دستور قاضی محمد حسین زارعی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند.
بررسی‌های مأموران پلیس حکایت از آن داشت عامل اسیدپاشی شوهر ۵۰‌ساله مصدوم است که شهرستان ورامین به تهران آمده و به خاطر اختلافاتی روی همسر و فرزندش مایع اسیدی پاشیده است. مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند شب قبل از حادثه دختر این خانواده که با نامزدش بیرون بوده دیر به خانه بر می‌گردد که پدرش به او اعتراض می‌کند و همین موضوع باعث مشاجره لفظی او و همسر ۴۵‌ساله‌اش می‌شود. پس از این مشاجره زن میانسال روز بعد همراه پسر ۱۱ ساله‌اش از خانه قهر می‌کند و از شهرستان ورامین به خانه برادرش در منطقه مسعودیه می‌آید. آن روز وقتی مرد میانسال از مغازه خیاطی‌اش به خانه بر می‌گردد و متوجه می‌شود همسر و فرزندش خانه‌اش را ترک کرده‌اند که از ورامین به خانه برادر زنش در تهران می‌آید و از همسرش می‌خواهد برای حرف زدن به داخل حیاط برود. همسر وی که فکر می‌کرده شوهرش قصد آشتی و معذرت خواهی دارد همراه پسرش به داخل حیاط می‌رود، اما غافل از اینکه او نقشه هولناک در سر دارد.
همچنین مشخص شد در این حادثه همسر متهم از ناحیه صورت و دست و پا و پسرش از ناحیه دست و پا به شدت دچار سوختگی شده‌اند.
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه متهم اسیدپاش از سوی مأموران پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

About Author