فعالیت مجموعه پارک ایران زمین هنوز تعیین تکلیف نشده است

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: فعالیت مجموعه پارک ایران زمین به صورت مشارکتی از سال ۸۸ آغاز شده و به نظر می‌رسد و بعد از سه دوره هنوز تعیین تکلیف نشده است.
به گزارش ساقی آذربایجان، علی قاسم پور در حاشیه چهل و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه، نامه‌های ارسالی از کمیته انطباق فرمانداری، مصوبات مربوط به کمیسیون برنامه و بودجه و یک لایحه دو فوریتی از شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که مطرح شد و مجدداً به کمیسیون مربوطه برای بررسی بیشتر ارجاع داده شد، وضعیت مجموعه پارک ایران زمین بود.
وی افزود: فعالیت مجموعه این پارک به صورت مشارکتی از سال ۸۸ آغاز شده و به نظر می‌رسد و بعد از سه دوره هنوز تعیین تکلیف نشده است.
قاسم پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به گلایه اصحاب رسانه از جداسازی فضای خبرنگاران برای پوشش اخبار صحن علنی شورا توضیح داد: اصحاب رسانه بازوی مدیریت شهری در پیگیری اهداف هستند و برای پوشش اخبار به صورت رسمی دعوت می‌شوند.
وی اضافه کرد: اینکه فضای استقرار اهالی رسانه برای پوشش خبری به خارج از صحن تغییر کرده با هدف راحتی بیشتر این عزیزان صورت گرفته و بنا بوده فضای در نظر گرفته شده شیشه گذاری و به اینترنت مجهز شود ولی هنوز به طور کامل انجام نشده و از خبرنگاران انتظار داریم کمی صبور باشند تا ضعف‌های موجود برطرف شود.
وی با تاکید بر اینکه تمام اقدامات شورای ششم بر شفاف سازی متمرکز است، گفت: طی نه ماه گذشته، شاهد الکترونیکی شدن رأی اعضای شورا بودیم و در بحث انتخاب شهردار هم رأی همه اعضا شفاف بود و این نشان می‌دهد شورای ششم در مسیر شفافیت گام برداشته است.
وی در خصوص آخرین برنامه شورای ششم در خصوص استیضاح شهردار هم توضیح داد: تصمیم شورا در این خصوص همان خروجی جلسات است و اگر تصمیم دیگری بگیرد، از حق قانونی خود استفاده کرده است.
وی افزود: هیچکس نمی‌تواند حق قانونی عضو را از او بگیرد یا به سمت و سوی مورد نظر خود هدایت کند ما امیدواریم اگر قرار است برای این شهر تصمیمی گرفته شود، اجازه استقلال رأی را از کسی نگیریم تا کار بر اساس روال قانونی پیش برود.
سخنگوی شورای شهر کرج گفت: آنچه قرار است از زبان سخنگوی شورای شهر بیان شود باید خروجی رسمی جلسه باشد و جز این به گفته‌ها و شنیده‌های غیر رسمی نباید اتکا کرد.

About Author