لزوم تقویت زیرساخت‌های فرودگاه پارس‌آباد

امام جمعه شهرستان پارس آباد حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته گذشته نماز جمعه شهرستان پارس آباد با تاکید بر لزوم تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرودگاه پارس آباد، اظهار کرد: مسئولان استانی و کشوری نسبت به تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرودگاه پارس آباد از جمله تأمین مخزن سوخت و توسعه باند فرودگاه توجه جدی داشته باشند.
به گزارش ساقی آذربایجان وی بیان کرد: متأسفانه شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی به خصوص طلاق و اعتیاد در جامعه هستیم که باید برای پیشگیری از این آسیب‌ها، برنامه‌های عملیاتی اجرایی شود.
امام جمعه پارس آباد با اشاره به فرارسیدن روز فرهنگ عمومی، تصریح کرد: آموزش و پرورش و آموزش عالی بهترین بسترهای ارتقای فرهنگ عمومی است و این نهادهای تربیتی و آموزشی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
باقری افزود: پایانه مسافربری و میدان تره بار پارس آباد شایسته شهر ۱۰۰ هزار نفری پارس آباد نیست و مسئولان ذیربط به خصوص شهرداری حل و فصل این مشکل را در دستور کار قرار دهند.
وی گفت: شورای ترافیک نسبت به حل مشکلات ترافیکی شهر از جمله ترافیک خیابان امام خمینی (ره) پارس آباد اهتمام جدی داشته باشد تا شاهد حل این مشکل باشیم‌.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد همچنین یادآور شد: پرهیز از اسراف و صرفه جویی از تأکیدات دین مبین است و باید همگان در مصرف آب، برق و گاز و حامل‌های انرژی صرفه جویی کنیم‌.
باقری بنابی با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در طرح واکسیناسیون کرونا، افزود: از همشهریان می‌خواهم همچنان کرونا را جدی بگیرند و نسبت به رعایت شیوه نامه بهداشتی اهتمام داشته باشند.

About Author