ماه پیش از قوه قضاییه خواستم به موضوع کوروش کمپانی ورود کنند، پاسخ ندادند!

سکینه سادات پاد دستیار رئیس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی ریاست جمهوری در مورد توئیت اخیرش که مدعی شده بود در مورد کوروش کمپانی و یکی دیگر از توزیع کنندگان گوشی ماه پیش به قوه قضائیه هشدار داده بود در پاسخ به این سوال که نام کمپانی دیگر چیست، گفت: نمی‌توانم اسم کمپانی دیگر را بیاورم. من وظیفه ندارم برند را الان اعلام کنم، یعنی صلاحیت این موضوع را ندارم، چون هنوز بررسی نشده است.

من وکیل دادگستری بوده ام بر اساس رصدی که کردم و دریافت و فهم خودم از حقوق و آنچه دارد اتفاق می‌افتد بر اساس قوانین احساس کردم اتفاق بدی در حوزه حقوق مردم در حال رخ دادن است و احتمالا شاهد نقض وسیع حقوق طیف زیادی از هم‌وطنان مان باشیم؛ لذا من در ۱۶ دی ماه نامه مستند و مستدلی خدمت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ارسال کردم و از آن‌ها خواهش کردم ورود کنند، پاسخی به بنده ندادند لابد خودشان پاسخ دارند باید ببینیم چه پاسخی می‌دهند.

از باب مدعی العمومی، قوه قضائیه در هر جایی که حس کند حق مردم دارد تضییع می‌شود حتما باید همه تلاش خود را بکند. متاسفانه شنیدم آن فرد (مسئول کوروش کمپانی) فرار کرد. قاعدتا آدم زرنگی بوده و و روش کلاهبرداری او ماهرانه و با زرنگی بوده است. ولی کلاهبرداری او قابل لمس بود و چیزی نبود که نیاز به کشف خاصی داشته باشد شاید هر حقوقدانی و حتی خود مردم در شرایط کنونی متوجه این موضوع می‌شوند، اما وضعیت مردم طوری است که به هر حال می‌خواهند یک مقداری شرایط زندگی خود را به لحاظ معیشتی ارتقا دهند برای همین به عرصه‌های خطرناک ورود پیدا می‌کنند.

من دولت نیستم، من در قسمتی هستم که مربوط به خود آقای رئیس جمهور است. من دستیار آقای رئیس جمهور هستم لذا این سوال را شما از خود دولت و از متولی امر، سخنگوی دولت یا بقیه متولیان بپرسید.

قاعدتا آنچه از سوی سخنگوی اعلام شد گفتند ما با افرادی برخورد کردیم و خود دولت مدعی است که خودش گزارش اولیه را داده است.

فقط این را می‌دانم که مردم ایران هم در این موضوع حتما این اعتماد را به شخص آقای رئیس‌جمهور دارند، چون زمانیکه در قوه قضائیه هم بود ایشان بی رحمانه با فساد مبارزه می‌کرد و حقیقتا الان هم این مساله جزو خطوط قرمزش است و در مبارزه با فساد الحمدلله هیچگونه مصلحتی ندارد؛ چون خودش کاملا یک فرد پاکدستی است که امتحان پس داده و این را با قاطعیت می‌توانم در مورد رئیس جمهور بگویم مردم ایران هم در خصوص مبارزه طولانی ایشان با فساد احتمالا با من هم عقیده باشند.


About Author