مسؤولان و مدیران استان اردبیل با تمام وجود در خدمت مردم باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و مسؤولان و مدیران استان وظیفه دارند با تمام وجود در خدمت مردم باشند.
به گزارش ساقی آذربایجان، رضا قاسمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق الهی به همه مدیران و مسئولان استان است که باید این فرصت را مغتنم بشمارند و با تمام وجود در خدمت مردم باشند.
وی افزود: منافع و آسایش مردم خط قرمز ما است چراکه مردم ولی نعمتان و صاحبان اصلی نظام و کشور هستند و استمرار و تداوم توفیقات انقلاب اسلامی با همراهی و همدلی مردم انجام گرفته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: مسؤولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی بوده و این امانت در کشور ما میراث هزاران شهید و ایثارگری است که ارزنده‌ترین سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل قاسمیان ادامه داد: از زمان فعالیت دولت سیزدهم تمرکز اصلی مدیران و مسؤولان بر خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‌روزی بوده تا گره از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باز شود.
حرکت دولت سیزدهم در جهت اصلاح و بهبود امور است
وی گفت: هر چند در مدت کوتاه نمی‌توان انبوهی از مشکلات را رفع کرد اما مسیر حرکت دولت سیزدهم در جهت اصلاح و بهبود امور بوده و نشان می‌دهد که هدف‌گذاری دولت سیزدهم صحیح و عالمانه در حل مسائل و مشکلات مردم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل عنوان کرد: باید با کار شبانه‌روزی و جهادی عقب‌ماندگی‌های استان اردبیل را جبران کنیم و در این راستا تدوین سند توسعه همه‌جانبه استان با همکاری همه دستگاه‌ها و صاحب‌نظران دانشگاهی به انجام خواهد رسید.
قاسمیان با بیان این‌که توسعه استان و رفاه مردم با ایجاد اشتغال پایدار امکان‌پذیر است، افزود: رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و رونق اشتغال باید توسط مدیران اجرایی استان اردبیل با جدیت دنبال شود.
وی تصریح کرد: وحدت و همدلی مردم در توسعه استان اردبیل حائز اهمیت است و آحاد و اقشار مختلف مردم برای تحقق سیاست‌های تحولی دولت مردمی در کنار خدمتگزاران خود باشند.

About Author