مصلی کرج، خانه گرم بی‌پناهان می‌شود

امام جمعه کرج با توجه به فصل سرما و گرفتاری‌هایی که سرما در بین مردم در جامعه ایجاد می‌کند گفت: بعضی از افراد توان ندارند و گرمخانه‌هایی هم که در سطح شهر وجود دارد شاید کفاف ندهد، لذا قسمتی از مصلی، گرمخانه بی پناهان می شود.
به گزارش ساقی آذربایجان آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج بابیان اینکه امروز به‌شدت زیر بمباران شبهات و تحریفات و شایعه‌پراکنی و دروغ‌سازی‌ها هستیم و راهکار همان است که حضرت آقا مدتی است روی آن تأکیددارند یعنی «جهاد تبیین» است، گفت: همه به‌اندازه خودشان باید جلوی تحریف واقعیات را بگیرند. در این جشن‌ها باید یاد و خاطره کسانی که حبس و زندان و شکنجه و تبعید شدند و بخصوص شهدای انقلاب و ایثاری که خانواده‌های آنان و فعالان آن دوره کردند را زنده نگهداشت و با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کرد و عهد دوباره بست. برگزاری جشن‌ها باید مردمی و باسلیقه خودشان برگزار شود و تا می‌شود باید نوجوانان و جوانان حضور پررنگ‌تر و فعال‌تری داشته باشند.
خطیب نماز جمعه کرج بابیان اینکه نباید به دشمنان انقلاب فرصت بروز کینه‌هایشان را داد که اگر کوچک‌ترین فرصت و روزنه‌ای ببینند برعلیه اسلام و انقلاب اقدام می‌کنند، یادآور شد: خودتان شاهد حرکت‌های مذبوحانه آنان هستید. یک روزنه پیدا کنند و یک فرصت چندثانیه‌ای پیدا کنند سریع زهر خودشان را می‌ریزند. گمان می‌کنند باور و اعتقاد مردم را می‌توانند با چند لحظه و صحنه خدشه‌دار بکنند که هرگز این‌طور نیست.

About Author