مقتولان لباس زمستانی به تن داشتند

با کشف بقایای پیکر زن و مردی میانسال در تانکر یک شرکت معدنی در سیرجان تحقیقات پلیس در این باره آغاز شده است.
دادستان عمومی وانقلاب سیرجان دراین باره گفت: براساس اعلام پلیس آگاهی ،بقایای جسد زن و مردی میان سال در تانکر آب یکی از شرکت های پیمانکاری معدن گهرزمین وابسته به گل گهر این شهرستان کشف شده است.
قاضی نیک‌ورز افزود: کارگران متصدی، هنگام تنظیف اسکلت دو جسد را داخل تانکر مشاهده و بلافاصله موضوع را به مدیران مربوط گزارش کردند. وی ادامه داد: بر اساس گفته مسئولان یکی از شرکت های پیمانکار گهرزمین، این تانکر به تازگی برای انتقال آب امور معدن خریداری شده بود که هنگام تنظیف داخل آن، کارگران متصدی، دو جسد اسکلتی با لباس را داخل این تانکر مشاهده می کنند و به مسئولان شرکت خبر می دهند. این مقام قضایی با بیان این که پیکرهای کشف شده لباس زمستانی به تن داشتند و زمان مرگشان هم معلوم نیست، افزود: احتمال گذشت یک سال از زمان فوت آنان وجود دارد؛ اجساد پوسیده و بوی فساد هم نداشته است.
وی ادامه داد: تشخیص هویت اجساد، تاریخ دقیق فوت و علت مرگ نیاز به بررسی فنی و زمان دارد.
وی خاطرنشان کرد:درباره پیکرهای این زن و مرد میان سال تشخیص داده شده که ظاهرا معتاد بودند و بر اثر سرمای شدید یا مصرف مواد مخدر جان باختند. دادستان سیرجان گفت: در بررسی های اولیه مشخص شده موضوع جنایی نیست و حتی طی مدت ها نیز در حوزه ما اعلام مفقودی نبوده است که بتوانیم راحت تر اجساد را شناسایی کنیم و شناخت هویت شان در دست بررسی است و احتمال غیربومی بودن افراد جان باخته در تانکر وجود دارد.
وی با اشاره به صدور دستورات قضایی لازم برای شناسایی هویت این اجساد، افزود: علاوه بر قرائن موجود در محل کشف اجساد، یک کارت بانکی نیز کشف شده که سرنخی برای شناسایی هویت این اجساد به شمار می رود و پلیس آگاهی در حال اقدامات مربوط برای شناسایی هویت این اجساد است.سرهنگ جهانشاهی رئیس پلیس آگاهی سیرجان نیز اظهار کرد: تلاش ها برای تشخیص هویت این افراد ادامه دارد و احتمال غیربومی بودن آنان وجود دارد.

About Author