ناپدید شدن سرباز تبریزی!

به دنبال گم شدن سرباز تبریزی در مقابل پادگان مالک اشتر ارومیه، خانواده این سرباز پس از ۱۰ ماه هنوز نشانی از وی پیدا نکرده اند.

عرفان زمانی، سرباز ۲۰ ساله ای است که سال گذشته از مقابل پادگان مالک اشتر ارومیه ناپدید شده و اکنون بعد از گذشت ماه ها خانواده وی همچنان به دنبال اثری از فرزندشان هستند.
مادر این سرباز در گفتگو با نصر در خصوص گم شدن فرزندش می گوید: سال گذشته اول بهمن جهت انجام خدمت سربازی به پادگان مالک اشتر ارومیه اعزام شد و از مقابل پادگان فرار کرد. از آن زمان تاکنون به هرجایی که امکان یافتن فرزندم بود سر زدیم ولی هیچ نشانه ای از وی وجود ندارد.
وی در ادامه افزود: پسرم دارای مشکل اعصاب و روان بود و به همین دلیل معاف از رزم شده بود. بنابر اظهارات اطرافیان، همان روز اول هم با دژبان درگیری لفظی پیدا کرده و فرار کرده بود.
مادر این سرباز گم شده در خصوص اعزام پسرش اظهار داشت: در برگه تحویل سرباز به پادگان حضور پسرم در پادگان تایید شده و به همین خاطر بارها از دادسراهای نظامی و عمومی، نظام وظیفه و بخش های مختلف جستجو کردم و هیچگونه اثری از وی وجود ندارد.
وی در خصوص احتمال خروج این سرباز از کشور بیان داشت: احتمالش وجود دارد ولی چون دارای مشکل عصبی بوده و پول زیادی هم همراهش نبوده بعید بنظر می رسد. پسرم سابقه درگیری لفظی با خانواده داشت ولی هیچگاه از منزل فرار نکرده بود. امیدوارم با انتشار خبر اثری از پسرم بعد از ۱۰ ماه پیدا شود.
این مادر دل نگران از کسانی که اطلاعی از فرزندش دارند خواست تا با شماره تلفن ۰۹۱۴۷۶۷۳۱۸۶ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/

About Author