کشف سیگارهای الکترونیکی قاچاق در عجب‌شیر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی از جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاق‌کننده سیگار الکترونیکی در عجب‌شیر خبر داد.

صمد حضرتی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به پرونده قاچاق ۲۶۸ عدد سیگار الکترونیکی به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان عجب‌شیر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی افزود: شعبه پس از دریافت دفاعیات  متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را  علاوه بر ضبط کالا به  پرداخت یک میلیارد و ۴۴۰  میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی گفت: این پرونده توسط نیروی انتظامی به اداره تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع شده بود.

جریمه سنگین قاچاق‌کننده کود شیمیایی در چاراویماق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی همچنین از جریمه بیش از ۲ میلیارد ریالی قاچاق‌کننده کود شیمیایی در چاراویماق خبر داد.

حضرتی تصریح کرد: به پرونده قاچاق ۹۵کیسه کود شیمیایی به ارزش ۷۱۲ میلیون ریال در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان چاراویماق رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی متذکر شد: شعبه پس از دریافت دفاعیات  متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را  علاوه بر ضبط کالا به  پرداخت ۲ میلیارد و ۱۳۷  میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی گفت: این پرونده توسط نیروی انتظامی به اداره تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع شده بود.

کشف کالای سلامت‌محور قاچاق در سراب

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه از جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاق‌کننده کالای بهداشتی در سراب خبر داد.

صمد حضرتی یادآور شد: به پرونده قاچاق کالای سلامت محور به ارزش ۷۲۲ میلیون ریال در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان سراب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: شعبه پس از دریافت دفاعیات  متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را  علاوه بر ضبط کالا به  پرداخت یک میلیارد و ۴۴۵  میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

About Author