نهمین ایستگاه «کتاب شهر ایران» به اردبیل رسید

با حضور اهالی فرهنگ و ادب،‌ شعرا و نویسندگان نهمین «کتاب شهر ایران» در اردبیل راه‌اندازی شد.
در این مراسم که که با استقبال گرم مخاطبان کتاب و کتابخوانی روبه‌رو شد، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب شهر ایران اظهار کرد: اردبیل جز ۱۰ فروشگاه اول کتاب شهر ایران است که ما موفق شدیم با همراهی علاقمندان به این حوزه در این کهن شهر این مجموعه را راه‌اندازی کنیم.
علی اسماعیلی تصریح کرد: این مجموعه تنها یک فروشگاه نیست بلکه محل تجارب آرا و برگزاری جلسات و نشست‌های فرهنگی، هنری و ادبی است که می‌تواند به مکان پرورش استعدادهای ناب در این حوزه تبدیل شود. به غیر از کتاب، فروش محصولات فرهنگی و هنری در این مجموعه پیش‌بینی شده و امیدواریم راه‌اندازی کتاب شهر در اردبیل به افزایش سرانه کتابخوانی و تقویت کتابفروشی‌ها کمک کرده و در گسترش فعالیت‌های این حوزه راهگشا باشد.
مدیریت کتاب شهر ایران در اردبیل نیز با ابراز خرسندی از راه‌اندازی این مجموعه در اردبیل افزود: کتاب منشأ آگاهی، خرد و دانایی است و ما خوشحال هستیم که در اردبیل با حضور علاقمندان به این حوزه و میهمانانی از کشور این مجموعه را راه‌اندازی می‌کنیم.
سید حامد هاشمی با قدردانی از حمایت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی، ارشاد و مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی در استان اردبیل در راه‌اندازی این مجموعه خاطر نشان کرد: امیدواریم خروجی این فروشگاه‌ها به تقویت و توسعه کتابخوانی منجر شود.
در این مراسم مژده لواسانی مجری رسانه ملی و پارسا خائف خواننده نوجوان و مطرح کشورمان نسبت به خواندن شعر و همچنین آواز موسیقی اقدام کرده و حاضران را لحظاتی با شعر و موسیقی سرگرم کردند.

About Author