نگران وقت کشی کردن حریفان در انتخابی جام جهانی هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی اعلام کرد نگرانی اصلی او وقت کشی کردن حریفان در گروه است.
به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کره جنوبی در گروه A سومین دور مقدماتی آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۲ با پنج حریف خاورمیانه ای یعنی ایران، عراق، امارات متحده عربی، سوریه و لبنان روبرو می شود. این تیم ها وقتی پیش می‌افتند به تاکتیک های وقت کشی متوسل می شوند. بازیکنان تظاهر به مصدومیت می‌کنند یا وقت بازی را قبل از زدن ضربات شروع مجدد می گیرند.
بنتو روز دوشنبه با اعلام فهرست ۲۶ نفره خود برای دیدارهای مقابل عراق و لبنان گفت بازیکنانش فقط باید نگران عملکرد خودشان باشند.
بنتو در یک کنفرانس خبری آنلاین گفت: هدفی که ما باید داشته باشیم این است که بهترین بازی را انجام دهیم. ما نمی توانیم جنبه های خاصی از بازی را برطرف کنیم. تنها افرادی که می توانند کنترل کنند داوران هستند. تیم ما باید بر ارائه بهترین بازی خود تمرکز کند و در این دو بازی برای رسیدن به هدف خود تلاش کند. ما نمی‌توانیم نگران چنین چیزهایی باشیم زیرا ما نمی توانیم آن را کنترل کنیم.
او در ادامه گفت: عراق الان یک مربی باتجربه چون ادوکات را روی نیمکت دارد و ما باید برای این دیدار آماده شویم. بازی دشواری برابر حریف خود داریم و باید تلاش کنیم تمام امتیازهای اینه دو دیدار را به دست بیاوریم. ما پنج بازی در خانه و پنج بازی خارج از خانه خواهیم داشت و در همه این بازی ها با مشکلات بسیار زیادی روبرو خواهیم شد. باید سعی کنیم تمام تلاش خود را بکنیم و البته سعی کنیم هر دو بازی را که قرار است در ماه سپتامبر انجام دهیم را ببریم.

About Author