کار سخت بازیکنان بسکتبال با ویلچر ایران برابر تیم استرالیا

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: به دلیل از دست دادن بازیکن اصلی خود به خاطر کرونا کار سختی را در اولین دیدار برابر تیم استرالیا خواهیم داشت‌.
عباس آقاکوچکی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت بازیکنان بسکتبال با ویلچر برای حضور در اولین دیدار از بازیهای پارالمپیک برابر تیم استرالیا اظهار کرد: متاسفانه به دلیل این که مرتضی عابدی یکی از کلیدی ترین و تکنیکی ترین بازیکن خود را به دلیل کرونا در بازیهای پارالمپیک نداریم، کار سختی را در اولین دیدار برابر استرالیا خواهیم داشت.
وی گفت: ما روی این بازیکن در رقابت برابر تیم استرالیا و آمریکا حساب ویژه ای باز کرده بودیم و نقش به‌سزایی در برنامه تاکتیکی تیم داشت، نبود وی شوک بزرگی به تیم وارد خواهد کرد.
آقاکوچکی خاطرنشان کرد: عابدی یکی از بازیکنان لژیونر و باتجربه خوب تیم ما در کلاس ۳ بود که ارنج تیم را براساس او برنامه ریزی کرده بودیم، قطعا با نبود وی شرایط سختی را برابر تیم های برتر پارالمپیک خواهیم داشت.
وی در ارزیابی از وضعیت سایر بازیکنان بسکتبال باویلچر تصریح کرد: سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند و از امروز تمرینات خود را در سالن اصلی مسابقات شروع کردیم تا تیم را برای بازی روز پنحشنبه چهارم شهریور برابر استرالیا آماده کنیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: تلاش بر این است که حتی با نبود مرتضی عابدی ارزش های بسکتبال با ویلچر ایران را به دنیا نشان دهیم و بازیهای قابل قبولی را برابر تیم های آمریکا، استرالیا، انگلستان و آلمان به نمایش بگذاریم.
وی در پاسخ به این پرسش که چه کسی جایگزین عابدی در بازی‌های پارالمپیک شده است، افزود: چون به دنبال جوانگرایی تیم هستیم، یکی از بازیکنان جوان را در ترکیب تیم قرار دادیم، البته بازیکنان با تلاش مضاعف خود باید سعی کنند تا این کمبود را جبران کنند و بازیهای خوبی را در پارالمپیک به نمایش بگذارنند.
آقاکوچکی در پایان پیرامون این پرسش که آیا در دهکده بازی‌ها خطری از نظر کرونا متوجه بازیکنان نیست، افزود: در دهکده بازیها هر روز صبح از بازیکنان از طریق بزاق دهان تست کرونا گرفته می شود و مشکلی در این خصوص وحود ندارد.

About Author